PROMOTII
OFERTA HOTEL & SPA 35 MP
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Noutate Leida Impex
Lista noutati Detalii
STIRI
ROMEXPO deschide sezonul expozitional 2019 cu Targul de Turism al Romaniei si ROMHOTEL
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Cuvant inainte

Fara titlu...

 
 
Aveti in fata, stimata doamna si stimate domn, revista HoRes nr. 3 (septembrie-octombrie 2007), supliment informativ al catalogului HoRes.
 
Ce inseamna HoRes ?
 
1. Hotelarie si restauratie
Asadar, produse media cu rol de informare pentru dumneavoastra, factori de decizie in segment de achizitii atat din unitati de cazare, cat si din unitati de alimentatie publica si de divertisment, fie ele mari sau mici, existente, in constructie sau in intentie de construire, din Bucuresti sau din provincie.
Rezulta:
- acoperirea tematica a intregului spectru de produse si servicii, atat pentru hotelarie, cat si pentru restauratie, dar cu focus pe elemente de sezon pentru activitatea de achizitii: in acest numar, echipamente si dotari pentru baruri, vinuri, mobilier, finisaje si instalatii termice;
- rubrici permanente de Management hotelier, Alimentatie publica, Bar, cu informatii utile, oferite de specialisti in domeniu.

2. Hotarare si responsabilitate
Valori in care ma regasesc atat eu, cat si business-ul meu, Concept Media Adv, editorul catalogului si al revistei HoRes, si, automat, produsele media pe care le realizam.
Un sir logic, valabil in orice business, inclusiv in afacerea dumneavoastra.
Pentru noi: hotararea de a fi acel altceva, de a ne face menirea cu succes si consecvent. De a informa, de a educa, de a sprijini efectiv atat business-ul dumneavoastra, consumatorii nostri de informatie, cat si pe cel al furnizorilor de produse si servicii pentru hoteluri, restaurante, baruri, clientii nostri directi.
Tot pentru noi: responsabilitatea deplina pentru menirea asumata, atat in fata dumneavoastra, cat si in fata clientilor nostri.
Pentru dumneavoastra: hotararea de a face un business serios si responsabilitatea fata de client, fara de care afacerea dumneavoastra nu poate functiona nici macar pe termen scurt.
Rezulta:
- Cover story " profil de succes " in aceasta editie, radiografia succesului Hotelului Fantanita Haiducului, de langa Sibiu, afiliat recent la reteaua Best Western;
- Legislatie " in acest numar, franciza, subiect de interes pentru multi dintre dumneavoastra;
- Arhitectura si amenajari " de aceasta data, Hotelul Imparatul Romanilor din Sibiu, un hotel reprezentativ pentru orasul ales drept capitala a culturii europene;
- Rubricile permanente de Vinuri, Stiri, Tendinte internationale, subiecte de interes, indiferent de moment;
- Resurse umane " fara de care degeaba dispui de resurse financiare; in conditiile in care Romania duce lipsa de institutii de pregatire a personalului din industria hoteliera, cand se ajunge la importul de personal calificat de pe alte meleaguri (cazul de pilda, al complexului hotelier Rimini, din Cluj-Napoca, ce recruteaza personal din tarile asiatice), am considerat mai mult decat importanta o astfel de rubrica permanenta, care sa va asigure cateva ponturi si informatii de specialitate;
- HACCP " o noua rubrica permanenta, mai greu lecturabila, dar absolut necesara pentru oricare dintre dumneavoastra, pentru a respecta cerintele actuale;
- Brief-uri in cele 5 limbi de circulatie internationala, incat factorii decizionali expati si investitorii straini din domeniu sa poata lectura intr-o limba familiara pentru ei macar ideea principala a fiecarui articol si, totodata, necesare si pentru bunul management al timpului lor " citesc brief-ul in limba pe care o stapanesc mai bine si, daca-i intereseaza subiectul, vor incerca sa lectureze restul articolului in limba romana.

3. Short in English, HoRes also means honesty and respect
Nu urmarim nici un alt interes decat pe acela de a va ajuta, pentru ca fiindu-va bine dumneavoastra, ne este automat si noua.
Respect fata de noi in primul rand, fata de menirea noastra, pentru ca, astfel, va putem respecta cu adevarat pe dumneavoastra.
Valori universale, care trebuie aplicate in orice domeniu, si, cu precadere, in industria ospitalitatii, in care respectul fata de client face diferenta.
Las subiectele spre analiza dumneavoastra. La fel, concluziile. O opera deschisa si, automat, fara titlu
 
Succes in afaceri !
Nicoleta Ionescu
Asociat unic Concept Media Adv " editor al catalogului si al revistei HoRes
 
 
Autor: Nicoleta Ionescu
        Print Recomanda unui prieten Trimite comentariul tau        
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
SAB NET / CAHM - cosmetica hoteliera cu textura naturala si prezenta europeana
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14