PROMOTII
HoRes Conference 2021 si Conferinta Forever Young Magazine 2021
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Hotel 4 stele, Turnu Magurele, Teleorman
Lista noutati Detalii
STIRI
Proiect de pensiune cu 6 camere si un apartament
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Profil de business

Griff Hotel Zalau - orientarea catre ambii clienti: extern si intern

 
 
Situat in apropiere de centrul orasului Zalau, Griff Hotel este o alegere potrivita pentru turismul de business si de agrement. Cu o arhitectura deosebita, realizata de Mircea Nejur, si un design interior special, creionat de Cristina Stransky, care evoca o atitudine rafinata si o armonie intre clasic si modern, hotelul de patru stele pastreaza calmul orasului si il transpune in ambianta unui sejur relaxant.

Decorate in stil minimalist, cu o paleta calda de culori si echipate cu cele mai moderne facilitati, cele 19 camere matrimoniale, 4 camere twin si 2 apartamente au fost intentionat gandite pentru a asigura confort, iar restaurantul, cu o capacitate de 80 de locuri, care ofera atat micul dejun inclusiv pentru cei nerezidenti in hotel, cat si pranz in regim business, si care gazduieste orice tip de evenimente, asigurand chiar si servicii de catering, este punctul de plecare intr-o delicioasa calatorie printre variatele arome ale gastronomiei mediteraneene si internationale. Sala de conferinte, cu o capacitate de 50 de locuri, pune la randul ei la dispozitie echipament performant, pentru a raspunde celor mai exigente cerinte. Cromatica atent aleasa, confortul si dotarile camerelor, serviciile personalizate si staff-ul amabil sunt doar cateva dintre beneficiile care creeaza o veritabila experienta, o poveste de stil si rafinament.
Mai multe despre aceasta afacere de succes, am aflat de la doamna Monica Bagarean, economist cu brevet de manager in activitatea de turism, proprietar si director al hotelului.

Cum ati pornit locatia, de unde numele ei si ce va defineste?
Am pornit de la o idee simpla: daca lipsa de eleganta iti da o senzatie de platitudine, de ce sa nu cream o locatie care sa inspire un ”joie de vivre” rafinat si care sa raspunda nevoilor unui turist mai informat, mai sofisticat? Numele provine din mitologia greaca - Grifon, paznic al comorilor, simbolizand puterea si vigilenta. Daca ar fi sa definim ceea ce ne confera un caracter aparte, am alege atat cromatica telurica si abordarea de texturi fine, care dezvaluie un decor elegant, cat si servirea atenta, orientarea spre client. Am creat asadar o noua experienta de cazare, unde fiecare detaliu, de la culori si texturi, pana la lumina subtila, contribuie la cadrul potrivit cu stilul de viata al turistului modern.
 
               
 
Cum a aparut ideea hotelului si cand l-ati deschis?
Ca idee, a aparut de pe vremea cand eu am absolvit facultatea de profil, dar ca materializare efectiva, este meritul sotului meu. Constructia a inceput in 2006, iar inaugurarea hotelului s-a facut in anul 2008.
 
De ce ati investit intr-un hotel?
La momentul 2006 exista o penurie la capitolul cazare in Zalau, deci am profitat de un moment potrivit pentru a investi in ceea ce-mi doream.

Cum ati defini principalele atuuri ale dumneavoastra?
Flexibilitatea, fiind afacere de familie. Ne respectam fiecare client, de aceea ii ascultam cerintele, ii anticipam si ii intelegem asteptarile. Grija pentru detalii este recunoscuta de catre clientii nostri!

Care este profilul turistului?
Clientii clasa business reprezinta 85 % din totalul oaspetilor.

Cine asigura mai mult profit, activitatea de cazare sau cea de alimentatie publica?
Cazarea aduce doua treimi din profit.

Care este gradul mediu de ocupare?
In luna septembrie 2012, acesta a fost de 60 % pentru partea de hotel si de 30 % pentru restauratie.

Ce tip de evenimente gazduiti cu precadere?
Evenimente mici si mijlocii, care sa nu depaseasca 85 de locuri la restaurant si 60 de locuri la sala de conferinte.
 
            
 
Care sunt planurile de viitor?
Introducerea pe timp de iarna a turismului cinegetic pentru turisti din tarile nordice.

Care este ponderea turistilor straini versus a celor autohtoni? Cum ajung la dumneavoastra si ce le oferiti?
Turistii straini reprezinta 73 % din totalul oaspetilor. Ajung la noi gratie contractelor cu firme multinationale. Ce le oferim? Aceleasi lucruri ca si clientilor autohtoni: un sejur relaxant, creionat de o ambianta deosebita si servicii de cea mai buna calitate.

Din ce tari aveti clienti?
Din Italia, Argentina, Spania, Germania, Elvetia, Anglia, Franta.
 
Care sunt problemele frecvente ale hotelurilor din Zalau? Ce ne puteti spune despre specificul pietei salajene?
Din pacate, atractiile turistice si evenimentele culturale din judetul nostru nu sunt intens promovate pe plan national si international. Acest aspect reduce ponderea turismului de leisure.

Exista divertisment pe plan local?
Cele mai importante evenimente anuale din judet sunt: Porolissum Country Cross, Festivalul artelor – Muza Fest, Satul Salajean, Festivalul “Zilele Romane”, Festivalul “Zilele Daco-Romane”.

Cate zile sta un oaspete de-al dumneavoastra in oras?
De obicei 2-5 zile, dar avem si clienti fideli care stau cateva saptamani.

Care credeti ca este principala problema a industriei ospitalitatii din Romania?
Infrastructura deficitara, categoric!

Care este strategia dumneavoastra in ceea ce priveste resursele umane?
Pentru noi, angajatul reprezinta resursa cea mai importanta, care creeaza un puternic avantaj competitiv. Apreciem si recompensam initiativa, creativitatea, experienta, performanta si spiritul de echipa. Vrem ca angajatul nostru sa faca parte din familia Griff Hotel, de aceea ii oferim nu doar un loc de munca motivant si placut, ci si un mediu stimulant de dezvoltare personala. De altfel, valorile Griff Hotel sunt orientate spre ambii clienti: cel extern, clientul, si cel intern, angajatul. In ceea ce priveste clientul extern, confortul si satisfactia oaspetilor reprezinta prioritatea numarul 1 pentru noi. Suntem dedicati in a oferi servicii si produse de cea mai inalta calitate, asfel incat oaspetii nostri sa aiba parte de un sejur confortabil, sigur si relaxant.

Ce va doriti pentru aceasta afacere?
Continuitate.

Sunteti proprietarul, dar si managerul hotelului. De ce ati ales aceasta varianta si nu pe aceea de investitor care deleaga activitatea de management unei alte persoane? Credeti ca este indicat ca actionariatul sa fie implicat in activitatea de management a unui hotel?
Lasand la o parte faptul ca m-am pregatit in acest domeniu, absolvind Facultatea de Management in Turism si Comert, sunt de parere ca atunci cand afacerea este administrata de alte persoane, implicarea nu este emotionala, deci nu este totala. Eu imi consider echipa si hotelul ca un al treilea copil, care beneficiaza din partea mea de cea mai mare atentie, din pacate in detrimentul copiilor de acasa!
 
Ce calitati sunteti de parere ca sunt necesare unui investitor in hotelarie?
Profesionalism, curaj si tenacitate.

Ce sfaturi oferiti celor care doresc sa investeasca intr-un hotel?
Sa aiba curajul sa o faca, fara a astepta recuperarea investitiei intr-un timp record.

Cum a fost pana acum anul 2012 in activitatea dumneavoastra fata de anii precedenti?
In cazul nostru, a crescut gradul de ocupare in fiecare an. Suntem atipici!

Cum va asteptati sa fie anul 2013? Mai bun sau mai rau?
Suntem optimisti si vrem sa credem ca va fi bine atata timp cat noi ne facem treaba bine!
 
Un final optimist si un exemplu pozitiv despre cum ar trebui abordata criza. Totodata, un bun exemplu despre modul in care orientarea atat spre clientul extern, cat si spre cel intern, asigura nu numai continuitatea, dar si cresterea unei afaceri in turism, chiar si in situatia economica actuala.
 

Autor: Elena Banulescu; foto: Griff Hotel
        Print Recomanda unui prieten Trimite comentariul tau        
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
Proiect pensiune P+1E, cu 7 camere
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14