PROMOTII
KUMA - 20 de ani de reputatie in industria ospitaliera
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Hotel 4 stele, Turnu Magurele, Teleorman
Lista noutati Detalii
STIRI
VENASEAL, metoda minim invaziva si nedureroasa de tratament a bolii varicoase, ce nu necesita anestezie!
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Arhitectura si amenajari

Hotel Residence Arc de Triomphe - marca stilului distins

 
    Deschis in 2002 si situat in zona rezidentiala de langa Arcul de Triumf, in centrul Bucurestiului, Residence Arc de Triomphe este un elegant boutique-hotel de patru stele superior, cu 35 de camere spatioase si confortabile, de o eleganta clasica, proiectate cu grija pentru detalii si bun-gust.
 
    Residence Arc de Triomphe se afla la 20 de minute de aeroportul Otopeni, la 10 minute de centrul orasului si la 5 minute de centrul expozitional Romexpo, fiind totodata aproape si de principalele atractii ale orasului, parcuri, muzee, centre de afaceri, magazine si localuri. Reprezinta locatia ideala atat pentru turistii de afaceri, cat si pentru cei care doresc sa descopere farmecul “Micului Paris”. Intimitate, stil si atentie personalizata sunt caracteristicile principale ale hotelului Residence Arc de Triomphe, membru al asociatiei europene Exclusive Hotels – Charme&Caractère.
    Hotelul are posibilitatea de a oferi oaspetilor confortabilele camere single si duble (25), sarmantele studiouri (5) si elegantele apartamente (5). Toate sunt dotate cu aer conditionat, televiziune prin cablu, mini-bar, telefon direct international, birou de lucru si acces la internet. Este asigurat room service 24/24, servicii de spalatorie si calcatorie, concierge si servicii aferente.
    Residence Arc de Triomphe dispune de doua restaurante elegante si o terasa cu specific mediteraneean si sali pentru evenimente de gala. Restaurantul “Il Giardino Oliviers ” are o capacitate de 70 de locuri si este situat la primul etaj al hotelului . Restaurantul “Bistro Oliviers” este situat la parter, avand o capacitate de 25 de locuri. Terasa de vara Oliviers are o capacitate de 50 de locuri si este amplasata in partea din fata a hotelului, la parter. Hotelul mai dispune de 5 sali de conferinta, insumand o capacitate maxima de pana la 300 de persoane, si un centru SPA de relaxare si wellness.
    Specific unui boutique-hotel, Residence Arc de Triomphe este o locatie adaptata perfect exigentelor inalte in materie de amenajari, dotari si mobilier, tipice acestui segment high-end din domeniul hotelier. Totul trebuie sa fie la superlativ si chiar este, dupa cum puteti observa si din fotografiile alaturate. Arhitectura imobilului este o combinatie de stiluri eclectice de efect atat din punct de vedere al decoratiilor peretilor si plafoanelor, cat si al mobilierului si accesoriilor (oglinzi, stucaturi, corpuri de iluminat, inscriptionari murale). In general, acest efect de o eleganta absoluta este potentat si de contrastul de bun-gust intre mobilierul, ramele oglinzilor si ancadramentelor, pardoselile si corpurile de iluminat inchise la culoare, pe de-o parte, si peretii si plafoanele (exceptand casetarea grinzilor in lemn de culoare inchisa – ca accente volumetrice si cromatice, de contrast) pe de alta parte.
 
    Profil de business  
    Interviu cu domnul Radu Cernat, Director Executiv
 
    Care sunt caracteristicile acestui business? 
    As mentiona intai ideea de grup, de lant, conceptul unitar intre cele 4 locatii: cele doua hoteluri din Bucuresti, Arc de Triomphe si Domenii Plaza, cu Residence Club Palace si Les Mandariniers de pe Coasta de Azur. Chiar exista hoteluri care doresc sa ne fie parteneri, precum Fronius din Sighisoara, o locatie superba, obtinuta in urma unei restaurari minutioase de aproape 4 ani, cu inscriptii de la 1600. Stilul a fost imprimat de patronul locatiilor, domnul Cristian Penescu, dumnealui s-a ocupat indeaproape de design. Observati fie obiectele vechi reconditionate, fie noi cu aspect patinat, pentru a conferi spatiului acest aspect unitar. S-a dorit o atmosfera calda si destinsa, dar am avut si curajul sa imbinam mai multe tendinte.
 
                       
 
    Exista o legatura stransa la aceste locatii ale grupului? 
    Da, la nivel de top management exista o stransa colaborare pe anumite functii si directii. Cel mai important lucru este ca am fost totdeauna in miscare si am avut un trend dinamic, incercand sa gasim solutii si sa nu renuntam niciodata la imbunatatiri. Aici intervine si starea de echipa. Promovam acele aspecte care ne fac sa fim ca o familie. Lucrul acesta se vede cel mai mult in situatii dificile.
 
    Care este politica dumneavoastra in legatura cu resursele umane? 
    Surpriza a fost ca cei mai buni oameni nu au fost cei care au avut cursuri sau atestate, ci acei care au simtit odata cu noi si s-au inscris in miscarea echipei. Și atitudinea noastra, a conducerii, a fost deschisa, permisiva. Am incercat sa pastram nivelul prin cursuri de pregatire chiar in locatie. Atata vreme cat altii vin la noi pentru desfasurarea trainingurilor, era pacat ca noi sa nu le facem pe ale noastre aici. Sunt cursuri speciale pentru toti angajatii, inclusiv pentru top management. Trainerul, pe care l-am cooptat in urma unei recomandari, participa si la sedinte pentru a vedea care este modul nostru de colaborare, sa vada ce trebuie imbunatatit. A venit initial in rolul de client, fara sa stim cine e, a vazut astfel cu exactitate unde trebuie intervenit.

    Care este targetul celor doua hoteluri din Bucuresti? 
    Residence Arc de Triomphe de pe strada Clucerului este de 4 stele superior, iar Domenii Plaza de pe Alexandru Constantinescu este de 4 stele luxury. Suntem pe punctul de a cere 5 stele, ar fi o recunoastere a eforturilor de aici, dar mai sunt cateva aspecte tehnice de pus la punct. In principiu, clientii nostri sunt oameni de afaceri care cauta ceva special in Bucuresti, ceva nestandardizat. Spatiile sunt personalizate, mobila nu este la fel in toate camerele. Pana acum nu ne-am axat pe leasure, dar observam cum creste si acest segment. Rezervarile se fac prin site-uri specializate, gen Venere, HRS etc., cateva sute de agentii din Romania, plus aproape 1.000 de companii cu care colaboram pe zona corporate. Oricum, procentul clientilor care vin direct este mai mare decat al celor care vin prin intermediari. 
 
    Cum a fost anul 2009? 
    Criza s-a vazut ca grad de ocupare, companiile au scazut bugetele, dar nu am fost nevoiti sa schimbam tarifele, chiar le-am marit la inceputul lui 2009. Ce-i drept, pe sfarsit de an am regandit putin ofertele, dar nu neaparat din cauza crizei, ci din cauza sezonalitatii. Toamna si chiar inceputul iernii au fost luni destul de bune, desigur cu rezervele legate de criza.
 
    Ati luat masuri speciale? 
    Am incercat sa punem mai mult accent pe serviciile personalizate, care sa justifice pretul, si am venit cu o organizare mai buna. Cu cat ne cunoastem mai bine intre noi, cu atat atitudinea noastra fata de client se schimba in bine.
 
                       
   
    Cum au decurs relatiile cu funizorii? 
    Furnizorii au fost mai intelegatori cu noi, si noi de asemenea cu ei. Am pastrat legatura cu cei buni sau am inceput colaborari cu unii noi. A fost importanta disponibilitatea de a negocia, faptul ca ne-au inteles nevoile in legatura cu termenele de plata. Este adevarat ca majoritatea si-au schimbat atitudinea.
 
    S-a putut vorbi de parteneriate reale? 
    Schimbarea atitudinii e una, un parteneriat in adevaratul sens al cuvantului presupune mai multe aspecte. E clar ca noi, in rol de clienti, am avut o situatie privilegiata, iar ei ca furnizori au incercat sa gaseasca politici de fidelizare. Practic, insa, nu am observat prea multe initiative din partea furnizorilor de a ne propune prelungirea termenului de plata, de exemplu. Preturile oricum au scazut, dar mai degraba din cauza concurentei. Nici nu cred ca se poate ajunge la o legatura mai stransa, in fond suntem parteneri de afaceri, iar fiecare incearca sa aiba avantaje. Tragem in aceeasi directie, dar afacerile sunt afaceri. Furnizorul vrea bani mai multi si mai repede, noi vrem sa dam bani mai putini si cu termen de plata mai relaxat, pe o marfa mai buna. Vazand jumatatea plina a paharului, cred ca lucrurile au revenit la normal, deoarece aveam oricum o piata artificiala, bazata deseori pe relatii, cunostinte, preturi nejustificate, “tunuri”, cum se spune. Nu era o atitudine normala a lucratorilor din piata, dar odata cu blocajele s-a revenit cu picioarele pe pamant.
    Interviu de Lucian Nicolescu
 

Caseta de achizitii
  • Accesorii pentru bucatarie – Leida Impex
  • Cosmetice hoteliere - Sales Factory
  • Textile pentru bai  -  Com Serv Arimpex
  • Mobilier - Riva Ambient
  • Softuri -  Bit Soft 
              - Cozo Software: Tel: 0311.000.043, E-mail: vanzari@barhotelrestaurant.ro
  • Produse pentru cleaning - PCS
  • Racoritoare - Coca-Cola
  • Bauturi - Mega Distribution si Lorena
  • Produse alimentare - Macromex, Intertrade, Integra Import Export
  • Dotari pentru bai - Kuma Romania: Web: www.kumaromania.ro,                    Tel.: 0244-306.067
 
 
Autor articol:
Arh. SABIN GABRIEL IONESCU
Mobil: 0722.418.774
E-mail:
sabin.ionescu@gmail.com
 
Autor: Arh. Sabin Ionescu
        Print Recomanda unui prieten Trimite comentariul tau        
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
Proiect pensiune P+1E, cu 7 camere
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14