PROMOTII
Micul dejun nu a fost niciodata mai simplu de pregatit!
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Colectia Hospitality, garantia originalitatii si a calitatii
Lista noutati Detalii
STIRI
Inaugurarea seratelor culturale la Palatul Noblesse - adevarate evenimente de societate
Lista stiri Detalii
LOCATII
Golden Tulip Ana Dome
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Stiri

Stiri

 
O berarie si un restaurant de lux
Industria ospitalitatii bucurestene s-a imbogatit recent cu doua noi unitati de alimentatie publica, Restaurantul Odeon si Terasa Berarilor Garden Club, ambele apartinand companiei Premier Palace Group. Acestea sunt amplasate foarte aproape una de cealalta, de-o parte si de alta a raului Dambovita - pe Splaiul Unirii. Targetul este usor diferit: Terasa Berarilor (denumirea este elocventa) este o locatie din zona medium – high, cu 450 de locuri, meniuri promotionale, seri tematice si evenimente corporate, pe cand Odeon (300 de locuri) se doreste a fi un restaurant de lux, de 5 stele, cu meniul semnat de Martin White, Executive Chef la Athenee Palace Hilton. Din Premier Palace Group mai face parte hotelul de 5 stele Premier Palace, aflat in zona Ghencea din Capitala.
 
Mai multe optiuni sanatoase in restaurante
87 % dintre romanii care iau masa in oras in mod regulat si-ar dori sa aiba la dispozitie mai multe optiuni sanatoase in meniuri, iar 70 % dintre acestia cred ca obezitatea este o problema in tara noastra - arata un studiu efectuat in primavara anului 2012 de catre Unilever Food Solutions, cu ajutorul IMAS Marketing si Sondaje. Conform aceluiasi studiu, in Bucuresti, mai mult de jumatate (54 %) dintre cei care iau masa in mod frecvent in oras isi caracterizeaza obiceiurile alimentare ca fiind nesanatoase. Intrebati cine sunt cei responsabili pentru a imbunatati calitatea mancarii, consumatorii au numit proprietarii de restaurant (76 %), apoi producatorii de ingrediente (65 %) si bucatarii (62 %). Persoanele in masura sa recomande un meniu sanatos sunt doctorii, bucatarii si familia.
Totusi, din studiu reiese ideea ca mancarea sanatoasa este considerata scumpa de catre 78 % dintre bucuresteni, mai mult de jumatate cred ca nu e satioasa si 63 % spun ca nu pare gustoasa. La nivel global, studii similare realizate de Unilever Food Solutions printre consumatorii din alimentatia publica reflecta faptul ca cei mai interesati de optiunile sanatoase sunt indonezienii si chinezii (80 %), iar la polul opus se afla rusii (40 %). Motivatiile principale ale reticentei sunt aceleasi. 57 % dintre respondenti cred ca mancarea sanatoasa este mai scumpa (cei mai multi dintre acestia fiind in Polonia – 69 %, si cei mai putini in Marea Britanie – 46 %). Mai mult de 4 din 10 respondenti considera ca mancarea sanatoasa nu este suficient de satioasa, iar felurile de mancare sanatoase sunt percepute ca mai putin atragatoare de o treime din cei chestionati la nivel global.
 
Sushi ko a deschis un nou restaurant in Bucuresti
Lantul de restaurante cu specific japonez Sushi ko a inaugurat joi, 28 iunie, cel de-al treilea restaurant din Bucuresti, in incinta complexului Bonton Palace (dupa Sushi ko din Lipscani si Sushi ko din Baneasa Shopping City).
Sushi ko imbina gusturi traditionale japoneze si preparate fusion, cu influente din bucataria internationala. Sunt combinatii pe baza de peste crud, proaspat, de la sashimi (peste feliat, servit pe un pat de gheata), pana la variate feluri de sushi Maki (sushi rulat), retete care alatura ingrediente reci, racoroase, cu peste cald (Koxy Maki), dar si preparate pentru vegetarieni. Sectiunea meniului denumita „Pleasures from Japan” cuprinde retete care folosesc, alaturi de ingredientele clasice, si spaghetti, vita, piept de rata, pui, ciuperci si multe altele. Meniul Fusion cuprinde un mix modern si original de ingrediente din bucataria internationala, combinate cu elemente ale bucatariei japoneze.
„Numele Sushi ko reflecta promisiunea noastra de a oferi o experienta culinara japoneza autentica, pe care o aducem si in Romania respectand cele mai inalte standarde de preparare si servire. In restaurantele Sushi ko ii asteptam pe toti cei care vor sa se delecteze cu aceste preparate intr-o ambianta placuta, la preturi accesibile”, a declarat domnul Dimitrios Zogopoulos, Director Executiv Sushi ko Romania.
 
Autor: Lucian Nicolescu
        Print Recomanda unui prieten Trimite comentariul tau        
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 31
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
PROGRAMUL SGS DE EXCELENTA IN OSPITALITATE
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14