PROMOTII
OFERTA HOTEL & SPA 35 MP
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Parteneriat pentru interior elegant, la preturi fara concurenta!
Lista noutati Detalii
STIRI
Formele moderne KUMA definesc stilul tau de viata
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Stiri

Stiri

 
Program de master pentru profesionistii din industria ospitalitatii
 
Incepand din aceasta toamna, atat cei care activeaza in prezent in industria ospitalitatii si au nevoie de o solutie pentru avansarea in cariera, cat si cei care sunt in cautarea unei schimbari a profesiei, vor avea la dispozitie un nou program de master, unic in Romania prin structura si caracteristicile sale.
Programul este dezvoltat de American Hotel Academy in parteneriat cu Manchester Metropolitan University din Marea Britanie si se va desfasura in cadrul academiei de la Brasov dupa un program flexibil, gandit in asa fel incat sa nu interfereze cu activitatea de baza sau orarul de munca al cursantilor, iar in acelasi timp sa le dea acestora libertatea de a nu se reloca pe perioada studiilor.
Obiectivul programului de studii este de a se constitui drept un atu pentru avansarea spre o pozitie de top management in aceasta industrie, prin formarea unei intelegeri cat mai profunde a trendurilor din management si marketing strategic, consultanta, cercetare, management financiar, antreprenoriat si managementul proiectelor aplicate in industria ospitalitatii. Cursurile sunt predate in limba engleza de catre lectori romani si internationali, intr-un sistem ce imbina orele de contact online, prin intermediul platformei e-learning, cu predarea la clasa unul sau doua week-end-uri pe luna.
Unicitatea programului pe piata educationala romaneasca este data atat de structura programului, care insumeaza trei semestre academice desfasurate pe parcursul unui singur an calendaristic, cat si de noutatea informatiilor ce sunt impartasite de executivi din turism si care corespund cerintelor actuale ale industriei internationale.
Diploma obtinuta in urma absolvirii programului Master of Science International Hospitality  & Tourism Business Management este eliberata de catre Manchester Metropolitan University si are recunoastere internationala, oferind astfel absolventilor perspectiva unei cariere la nivel de management, atat in tara, cat si in strainatate.
American Hotel Academy a fost fondata la Brasov in anul 2007 si se constituie ca un centru cu specific international de invatamant superior cu caracter profesional pentru industria ospitalitatii. Academia imbina curricula, standardele educationale si certificarile de la institute educationale de profil si universitati din Statele Unite, Marea Britanie sau Elvetia, tari cu traditie si experienta indelungata in pregatirea profesionala in managementul ospitalitatii.
Manchester Metropolitan University este una dintre cele mai mari si mai populare universitati din Marea Britanie, cu un istoric de peste 180 de ani si cu un numar actual de peste 37.000 de studenti.
Pentru mai multe detalii legate de programele de studiu vizitati
www.aharomania.ro.
 
 
Temele momentului, dezbatute de organizatia patronala HORA
 
Pe 20 iunie 2013 a avut loc una dintre intalnirile periodice ale noii asociatii din industria ospitalitatii HORA (Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania), la care au participat reprezentanti ai unitatilor membre: Argentine, Benihana, Biutiful, Caru' cu Bere, Casa Di David, Casa Doina La Parc, Casa Doina La Sosea, City Grill, Fratelli, Crêperie d'Amour, Hard Rock Café, La Mama, La Fattoria, Loft, White Horse.
In cadrul intalnirii au fost abordate cateva teme importante ale momentului, printre care modificarile legislative privind taxele si impozitele care se prefigureaza in viitorul apropiat, urmarindu-se stabilirea unei atitudini comune pentru urmatoarele discutii cu reprezentantii guvernului. Au fost identificate probleme de cuantificare a acestor taxe si a fost remarcata lipsa unei dezbateri publice pe tema respectiva, existand riscul elaborarii unor norme metodologice care sa afecteze atat industria, cat si eficienta colectarii taxelor. In consecinta, s-a ajuns la concluzia ca dezbaterea, in cadrul industriei si al asociatiei, trebuie sa continue, iar ideile cele mai bune sa fie expuse autoritatilor. De asemenea, s-a discutat despre entitatile abilitate sa controleze activitatea unitatilor HoReCa, despre numarul lor foarte mare si justificarea cerintelor acestora. Nu in ultimul rand, participantii au avut posiblitatea de a urmari un studiu de piata cu ajutorul caruia sa isi evalueze fiecare propria activitate.
Dragos Petrescu, City Grill: „In primul rand, trebuie sa cream o structura care sa ne reprezinte, pe cei din restaurante, baruri, cafenele, astfel incat sa putem contribui la reglementarea acestei piete, sa putem sta de vorba, in mod unitar, cu guvernul, cu furnizorii etc.. O asociatie puternica este luata in seamna de guvern, care are nevoie de o asociatie pentru a-si putea colecta taxele, asa cum asociatia are nevoie de guvern pentru ca membrii ei sa beneficieze de aceasta colectare. Azi, daca doresti sa iti deschizi o afacere in acest domeniu, rezultatele sunt mult mai bune daca faci parte dintr-o organizatie care te poate ajuta cu know-how, furnizori de materii prime si echipamente, baze de date cu angajati, cu locatii optime pentru inchiriere sau cumparare. Iata de ce incercam sa atragem noi membri prin procesul de educare si prin acces la informatie, care este vitala. Aceasta organizatie a aparut cu ceva intarziere pentru industria in care activam, operatorii negasind pana acum o formula optima de asociere, dar... in sfarsit, azi avem HORA ca entitate gata sa reprezinte interesele sectorului.”
Mihai Rajnita: „In Europa de Vest, asociatiile in ospitalitate functioneaza si isi demonstreaza eficienta de 120 de ani. Intr-o tara ca Olanda de pilda, exista o singura entitate de acest fel, cu 18.000 de membri si incasari anuale de 12 milioane de euro. Cu asemenea resurse si cu o buna organizare, asociatiile reusesc sa tina legatura continua cu membrii, sa ii consilieze, sa le asculte problemele legate de taxe, contoale, crize economice si orice alta tema de interes pentru bransa”.
                               
 
 
Un nou concept -  Kronwell Brasov Hotel
 
„Cand am creat hotelul Kronwell, filosofia noastra a fost clara: sa oferim o experienta unica, in care confortul este doar inceputul. Cu o investitie ce se ridica la peste 14 milioane euro, Kronwell Brasov Hotel este un produs exclusivist in industria turismului din Romania, operat sub o imagine de brand proprie, construita cu minutiozitate de o echipa de management tanara si plina de avant”- Adrian Barlea, General Manager Kronwell.
Inaugurat in primavara acestui an, hotelul a primit distinctia de “cea mai buna investitie a anului” in cadrul evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Conference 2013.
Hotelul este construit intr-o zona usor accesibila, aproape de sala sporturilor si de centrul de afaceri al Brasovului. La 3 minute de centrul istoric si la 11 km de Poiana Brasov, Kronwell Brasov Hotel este unic prin design si tehnologie.
Hotelul de 4 stele isi indeamna oaspetii sa descopere confortul, ambientul si creativitatea fiecareia dintre cele 81 de camere personalizate. Serviciile oferite sunt orientate atat catre nevoile turistului de afaceri, cat si spre calatorul aflat in vacanta, totul sub o abordare diferita si o constanta atentie la detalii.
Camerele Kronwell Business isi propun sa imbine designul, tehnologia si eleganta intr-un spatiu generos, pornind de la 34 m.p, cu facilitati in standardele Kronwell: izolare fonica, aer conditionat, smart TV interactiv (Pay TV), saltele de top Serta Perfect Sleeper, internet de mare viteza, media hub, seif, minibar, asternuturi hipoalergenice, incalzire in pardoseala, cosmetice si accesorii premium, serviciu de curatatorie si calcatorie.
Camerele Kronwell Lifestyle, de la 42 m.p., sunt diferite prin design si facilitati: mini iPad, espressor Illy, 3D Tv, colectie personala de vinuri etc.
Kronwell Conference Center garanteaza succesul evenimentelor printr-un account manager dedicat si suport tehnic de ultima generatie: management acustic Bose, sistem de conferinta Bosch Wi Fi, 4 video-proiectoare Nec full HD si o aplicatie Creston integrata care asigura un control total al sistemului de sunet, video si lumini de pe un Ipad.
Salile sunt modulare, cu o capacitate de pana la 300 de persoane, potrivite oricarui tip de eveniment.
Restaurantul Adagio, situat la etajul 3 al hotelului, ofera oaspetilor meniuri inspirate din bucataria nationala si internationala.
Tempo Lounge, situat la parterul hotelului, completeaza experienta Kronwell cu o invitatie la interactiune si la evenimente lifestyle saptamanale: degustari de vinuri, sushi, prezentari de moda si expozitii.
Pentru rasfat si echilibru, Belaqva SPA & Health Centre isi propune sa fie un sanctuar al frumusetii si al sanatatii – cabina de sare, sauna finlandeza, dus emotional, cabina de aburi, frigidarium, piscina si sala de fitness de 300 mp, dotata cu echipamente Technogym. Din toamna oferta se va completa cu terapii de infrumusetare si medicale, aerobic si squash.
Kronwell Brasov Hotel are incheiate parteneriate cu agentiile de turism locale, nationale si internationale si a fost prezent la targurile de turism de la Bucuresti, Berlin si Brasov.
Prezent la TTF, targul de turism de la Brasov, si cazat la hotelul Kronwell, Dragos Anastasiu, Presedinte al grupului TUI Eurolines Romania, a punctat: “atentia pentru detalii va face diferenta!”
 
 
Un nou loc de legenda si istorie...
 
Pe 13 iunie a.c. a avut loc deschiderea oficiala a Restaurantului Voievodal Baneasa, in urma unei investitii de peste 200.000 de euro a firmei S.C. Dapcom Management S.R.L., companie ce si-a propus sa dezvolte conceptul de restaurant nobiliar romanesc si in nordul Bucurestiului, pe vechiul amplasament al Restaurantului Pod Baneasa.
 
                

Preparatele, modul de servire, amenajarea locantei sunt o minunata calatorie in epoca voievodala.
Locatia poate gazdui un numar de peste 600 de persoane si dispune de o terasa de vara cu o mirifica vedere spre lacul Herastrau.
Bucatarul-sef al noului restaurant este domnul Adrian Caciulatu, unul dintre tinerii noului val de talente al gastronomiei romanesti si absolvent al THR Group, iar Directorul Comercial al stabilimentului este domnul George Dumitrescu, care va coordona o echipa formata din aproximativ 25 de persoane, colectiv cu activitate continua in domeniul HORECA de peste 5 ani si cu atitudine desavarsit orientata catre client. 
Ciorba de cocos, de afumatura, de fasole, de burta, de vacuta, tuslama romaneasca, ciolan cu fasole, carne la garnita, piept de rata la jar, pastrama cu mamaliguta, tochitura cu mamaliguta, bulz boieresc, saramura de crap, curcan cu varza calita, dar si supa crema de sparanghel, de telina sau broccoli ori dorada la jar, sunt doar o parte din cele peste 120 de preparate din meniul restaurantului, in care se vor regasi cu siguranta atat iubitorii bucatariei vechi romanesti, cat si amatorii de « dresuri » importate din « cele strainataturi », buchisite cu pricepere de chelarii si bucatarii acestei locante domnesti, ce incearca sa ofere boierilor zilelor noastre toate cele doritoare...

Nota: fotografiile ne-au fost furnizate de Restaurantul Voievodal Baneasa.
 
 
Taste of Britain
 
Pe 29 aprilie a.c. a avut loc la resedinta ambasadorului britanic Martin Harris un eveniment de networking insotit de o degustare de produse britanice.
 
 
Mesajul ambasadorului britanic a fost clar: industria alimentara britanica vine in Romania. In discursul pe care l-a tinut la eveniment, Excelenta Sa a punctat ca unul dintre obiectivele sale ca ambasador este acela de a sprijini exporturile britanice in Romania.
Industria alimentara britanica este foarte importanta pentru economia Marii Britanii. In sectorul de fabricare a produselor alimentare si a bauturilor sunt angajate 3,6 milioane de persoane, iar in sectorul agricol lucreaza o alta jumatate de milion. Partea de productie valoreaza 9 miliarde de lire sterline pentru economia Marii Britanii. Anul trecut exporturile au atins nivelul de 18,7 miliarde de lire sterline. Acestea sunt doar cateva cifre care indica importanta acestui sector pentru guvernul britanic si succesul lui atat pe plan intern, cat si extern.
Guvernul britanic investeste in fiecare an peste 410 milioane de lire sterline in agricultura si cercetare alimentara, iar industria investeste 1 miliard de lire sterline anual in cercetare si dezvoltare. Toate acestea conduc la rezultatul uimitor de 6.000 de noi produse lansate in fiecare an. Ambasadorul britanic a tinut sa puncteze ca inovatia are un rol cheie in cresterea continua a sectorului.
Mancarea britanica devine din ce in ce mai populara in strainatate, datorita bunei sale reputatii, ingredientelor si materiilor prime de inalta calitate, standardelor riguroase de productie. Brandingul si dezvoltarea de noi produse sunt deosebit de eficiente, de asemenea.
Invitatii la eveniment, fie ei jurnalisti, boggeri, importatori, distribuitori, bucatari, au fost incurajati sa incerce o delicioasa selectie de produse britanice, unele deja prezente pe piata din Romania, altele complet noi, de la ceai, siropuri, whisky, bere de ghimbir, bauturi alcoolice, pana la branza, biscuiti, ciocolata, prajiturele s.a. Le-am gustat si noi si au fost intr-adevar foarte bune.
 
                                      
                                      
Nota: Fotografiile ne-au fost puse la dispozitie de catre Ambasada Marii Britanii.
 
 
O oaza de wellness in inima Bucurestiului
 
Pe Strada Luterana numarul 2, in spatele Complexului Radisson Blue din Bucuresti, s-a deschis magazinul Technogym. Cu o suprafata de peste 115 metri patrati, acesta reflecta stilul sic si optimizat ce a devenit sinonim cu marca Technogym. Conceptul a fost dezvoltat de cunoscuta companie italiana de arhitectura STUDIO SGROI, aceeasi companie care a dezvoltat conceptul pentru toate magazinele si showroom-urile Technogym din lume, avand ca punct forte crearea remarcabilului Magazin New York, amplasat pe Strada Greene numarul 70, in Soho, New York.

Expuse in magazinul din Bucuresti, printre altele, gasim Linia Personal, care include produse wellness cu design inovator, cum ar fi Kinesis Personal, o piesa cu un design frumos si un sistem ingenios ce ofera peste 200 de exercitii personale care asigura forta, flexibilitate, echilibru si rezistenta, ocupand doar un metru patrat; Linia Forma, echipamente create pentru a se potrivi perfect atat in rezidente de lux, cat si in hoteluri, precum si produse selectate ale liniei cardio Excite+ de la Technogym, echipamente profesionale la cele mai inalte standarde, capabile sa reziste celor mai dure conditii de utilizare.
Insa produsele Technogym nu sunt doar echipamente de fitness, sunt elemente de design interior, opere de arta, care se integreaza perfect in cele mai bune hoteluri, birouri, cluburi, rezidente si centre spa din intreaga lume. Cele mai bune exemple sunt Kinesis Personal, Run Personal, Recline Personal si Cross Personal, produse proiectate de renumitul arhitect Antonio Citterio, care exprima stil si inovatie.
Magazinul gazduieste echipamente ultramoderne, care elimina toate scuzele celor comozi si dependenti de retelele de socializare, deoarece acum pot dedica mai mult timp sanatatii lor, in timp ce se afla pe Twitter, pe Facebook sau in timp ce verifica ultimele stiri.

Nota: Fotografiile ne-au fost puse la dispozitie de firma Living Well.
 
Autor: Revista HoRes
        Print Recomanda unui prieten Trimite comentariul tau        
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
Hotel e-shop - magazin online de textile hoteliere
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14