PROMOTII
OFERTA SPECIALA MULTISOFT
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Proiect clasic hotel 5 stele, Bucuresti
Lista noutati Detalii
STIRI
Hotel Bicaz - Pirates Resort, Mamaia
Lista stiri Detalii
LOCATII
Golden Tulip Ana Dome
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

Revista HoRes nr. 26
Nr.Crt.   Articol Rubrica
1

Viziune si pragmatism

Autor: Lucian Nicolescu
 
Intr-o industrie in care au existat si inca exista investitori care incep proiecte doar pentru a-si satisface orgoliul, sunt si oameni de afaceri dispusi sa accepte ca nu stiu totul, care au apelat la profesionisti carora le-au incredintat proprietatile pentru operare sau de la care au invatat cat au putut. De asemenea, sunt si locatii care au pus focus pe calitate, si aceasta in conditiile in care unele au fost inaugurate sau extinse in plina criza, locatii care au stiut sa identifice zonele proprice investitiilor, mizand pe individualizarea in piata. O buna parte dintre ele vorbesc despre oamenii lor ca despre o realizare de capatai, si au si de ce, intrucat echipele romanesti de bucatari, cel putin, se intorc constant cu premii de la concursurile si olimpiadele internationale. Clientul acestor locatii este un public activ, dispus sa plateasca, dar care vrea ceva in plus, motiv pentru care au aparut si s-au dezvoltat noi tipuri de servicii, de pilda, in hotelarie, zona de SPA & Wellness a avut probabil cea mai spectaculoasa evolutie. Prin urmare, viziune si pragmatism, aceasta pare a fi cheia pentru investitori, si nu acel razboi al preturilor din 2009, care s-a dovedit a fi doar o solutie pe termen scurt. Acestea sunt ideile principale ale acestui editorial si ale nr. 26 al revistei HoRes, pe care va invitam cu drag sa-l lecturati in cele ce urmeaza.
Editorial
2

Investitia intr-un hotel - intre ego si profitabilitate

Autor: Tinu Sebesanu, CEO Trend Hospitality
 
De la Revolutie incoace, au fost deschise si achizitionate multe locatii din porniri emotionale, multe dintre ele dovedindu-se ulterior ca nu pot fi operate profitabil. O varianta ar fi acum vanzarea lor, insa aceasta este destul de dificila, deoarece nu exista apetit nici in randul cumparatorilor potentiali din tara, nici in randul celor din strainatate. S-au mai incercat si conversii partiale, sa fie transformate hoteluri in birouri, dar lucrurile evolueaza foarte greu, deoarece poti sa transformi un imobil de birouri sau unul rezidential in hotel, dar invers nu este simplu, pentru ca trebuie sa se renunte la o parte din investitie, pas pe care proprietarii nu sunt dispusi sa il faca. Ce alternative mai au acesti investitori? O solutie ar fi declasificarea, de la 5 stele la 4 sau chiar la 3, dar proprietarii lor nu sunt de acord, desi aceste hoteluri au deja tarife de 3 stele. Practic au fost declasificate automat aceste locatii reducandu-li-se preturile foarte mult, dar proprietarii lor nu vor sa o faca formal, nu vor sa le repozitioneze in piata. Mai exista si solutia radicala de a se demola hotelul pentru a folosi terenul sau a-l vinde. In unele situatii aceasta este unica solutie rationala. Prin urmare, recomandarea pentru investitori a semnatarului articolului, domnul Tinu Sebesanu, este sa-si faca consultanta profesionista, sa aiba grija ca business-ul sa fie viabil, sa se gandeasca la un exit si sa-si conceapa proprietatea in acest sens, chiar daca al doilea gand este cel de a o pastra.
Cover Story
3

Ce sta in spatele primului hotel de 4 stele din Covasna?

Autor: Elena Banulescu; foto: Hotel Clermont
 
Vestitul om de afaceri Ovidiu Costea ne dezvaluie ingredientele succesului primului hotel de 4 stele din Covasna, Clermont, pe care l-a inaugurat in anul 2007 si pe care l-a extins cu un al doilea corp de cladire in anul 2009, in plina criza economica. In afara celor aproximativ 7 milioane de euro pe care i-a investit in hotel, se afla multe alte elemente care au asigurat reusita acestei afaceri, pe care va invitam sa le descoperiti in acest interviu. 
Profil de business
4

La Fontana din Baia Mare, accentul se pune pe calitate

Autor: Elena Banulescu; foto: La Fontana
 
Doamna Adriana Moldovan, managerul si proprietarul complexului La Fontana din Baia Mare, deschis publicului in anul 2011, ne vorbeste in acest interviu despre provocarile pe care le-a intampinat de la deschiderea locatiei si cum le-a facut fata, de dificultatile frecvente ale pensiunilor din Baia Mare, despre spinioasa problema a resurselor umane. Tot dumneaei scoate in evidenta solicitarile actuale ale pietei, precum si o posibila solutie pentru ele, si anume in loc de a se vinde produse si servicii de calitate indoielnica, la preturi joase, sa se pastreze preturile, dar acestea sa justifice in mod real calitatea. Altfel, clientul taxeaza si de aici scaderea numarului oaspetilor din pensiuni si restaurante. Tot dumneaei constata, pe buna dreptate, ca proprietarii de locatii care au pastrat standardele inalte si care au investit in personal pe termen lung nu duc lipsa de clientela.
Profil de business
5

Hotel Akantus - modern, ambitios si atent la detalii

Autor: Cristina Dobrescu; foto: Hotel Akantus
 
Una dintre cele mai recente aparitii de pe piata hoteliera romaneasca este Hotel Akantus din Cluj-Napoca, clasificat la 4 stele, care si-a inceput activitatea in primavara acestui an. Echipa de management a hotelului a inteles de la bun inceput exigentele celor care aleg un hotel de 4 stele, asa cum a prevazut de la inceput aspecte care sa ajute hotelul sa se distinga cu adevarat in piata hoteliera a Clujului, pe care va invitam sa le descoperiti in acest articol.
Profil de business
6

Hotel SPAs - target, investitie, servicii si recomandari

Autor: Elena Banulescu; foto: Cocor SPA
 
Doamna Lacramioara Moroianu, SPA Manager la Cocor SPA din Neptun, care s-a implicat si in crearea si organizarea conceptului operational al Vitarium SPA din cadrul Hotelului Alpin din Poiana Brasov iar in prezent deruleaza mai multe proiecte de consultanta si management (Premier Palace SPA din Bucuresti s.a.), ne-a dezvaluit in acest interviu cateva dintre ingredientele succesului unui Hotel SPA, profilul clientului, aspectele investitionale, si a oferit recomandari extrem de utile celor care iau in calcul dotarea hotelului cu centru SPA. Acest trend asigura hotelului avantaj competitiv, venituri suplimentare, dar si cresterea duratei medii de sedere.
SPA & Wellness
7

La Castel Iasi - Eleganta si stil intr-o lume de poveste!

Autor: Laura Circei; foto: La Castel, Tudor Pantelimonescu
 
Amplasat intr-un cadru natural de exceptie, complexul hotelier La castel, de o eleganta aparte, inaugurat in Iasi in anul 2011, are si avantajul de a fi gestionat de Dana Buzila, care si-a construit o echipa redutabila, care a castigat anul acesta mai multe concursuri interne si internationale de gastronomie. Am trecut in revista cu dumneai in acest articol aspectele cele mai importante ale acestei afaceri devenita in scurt timp de succes, care deja prefigureaza extinderi.
Profil de business
8

Serv. Com. - Imp. Exp. Trading

Autor: Serv. Com. - Imp. Exp. Trading
 
Rezistenta si frumusetea portelanului de la Apulum Alba Iulia, calitatea deosebita a tacamurilor si accesoriilor din inox de la Abert Italia si maiestria sticlarilor italieni regasita in paharele Vetreria di Borgonovo, toate pot fi intalnite in oferta firmei romanesti Serv. Com - Imp. Exp. Trading. Aflati detalii.
Text publicitar
9

Griff Hotel Zalau - orientarea catre ambii clienti: extern si intern

Autor: Elena Banulescu; foto: Griff Hotel
 
Concept, stil, rafinament, grija pentru detalii, toate sunt cuvinte cheie in povestea Griff Hotel Zalau, un bun exemplu despre modul in care orientarea atat catre clientul extern, oaspetele, cat si spre cel intern, angajatul, asigura nu numai continuitatea, dar si cresterea unei afaceri in turism, chiar si in situatia economica actuala.
Profil de business
10

Mese de calcat profesionale

Autor: Lucian Nicolescu
 
Rubrica "Focus" gazduieste in acest numar al revistei un articol despre mesele de calcat profesionale, ce cuprinde sfaturi importante de achizitie, precum si aspecte constructive si de utilitate de stiut, referitoare la acest echipament.
Focus
11

Tendinte 2013: sfarsitul marketingului de parada si inceputul marketingului sincer

Autor: Patrick Pettenuzzo - Saptamana Gustului
 
Restauratia trece printr-o mutatie profunda de cativa ani si acest proces este accelerat de criza economica. Aceasta prefigureaza pentru anul 2013, in opinia lui Patrick Pettenuzzo, semnatarul articolului, sfarsitul marketingului stralucitor si inceputul marketingului sincer, provenit din realitati, cu gesturi care fac un serviciu real consumatorului.
Cele doua  mutatii se pot rezuma astfel:
1. Restauratia „necesarului cotidian” - raspunde la exigente aproape strict alimentare. Pretul, rapiditatea livrarii si calitatea produselor (care sa nu fie mediocra!) sunt variabilele de prima importanta in alegerea unitatii de alimentatie publica. Decorul si ambianta nu constituie criterii fundamentale. Este vorba bineinteles de restauratia cu livrare rapida, cu servire in locatie sau in alta parte, al carei pret mediu este de pana la 8 euro, cu toate taxele incluse si bautura cuprinsa si ea in pret.
2. Restauratia „iesire festiva” – este puternic asimilata orelor de relaxare, de petrecere a timpului liber. Consumatorul acorda in acest caz o importanta crescuta locatiei ca ambianta si decoratiuni. Totul se face cu servicii de cel mai inalti nivel, ale caror preturi medii depasesc 25 de euro (toate taxele incluse). Strategic, aceste restaurante sunt constranse sa-si justifice preturile in permanenta fata de clienti prin calitate. In zilele lucratoare, acest serviciu este specific pentru momentul serii. In opozitie cu restauratia „necesarului cotidian” care poate exista seara in anumite circumstante, restauratia „iesire festiva” practic nu exista in timpul pranzului. Mai este posibil acum sa joci dupa ambele scenarii doar avand doua meniuri sau doua moduri de distributie radical diferite, intre pranz si seara. Totodata, meniul traditional, cu apertiv, fel de mancare si desert, este tot mai putin considerat o norma – nu mai reprezinta decat 14 % din mesele luate la restaurant. Ceea ce se contureaza este consumul cu un fel de mancare si o bautura, eventual cu un aperitiv sau un desert. Cafeneaua este si ea un concept reinventat. Recent au aparut saloanele – cafenele (McCafe, Starbucks), care s-au impus clar pe zona de mic dejun. Si mai recent, au aparut barurile de paste, de supe, care ataca intr-o maniera particulara segmentul de pranz. In mare, pe piata restauratiei rapide, cafenelele moderne, care-si primesc oaspetii in spatii luminoase, confortabile si curate, au preluat cam toate transele orare. Voga cafenelelor tematice, gen „Cafe Philo” (cafenea filozofica), inca functioneaza bine, chiar daca multiplicarea lor in jurul unor teme uneori improbabile ne determina sa ne gandim ca vremea lor se apropie de sfarsit. Majoritatea celor care rezista sunt cele care fac virajul clar catre restuaratie. Cafenelele clasice au tutusi, inca, numeroase atuuri. Primul este amplasamentul, deseori ultracentral sau cu o vizibilitate speciala (intersectiile). Un alt avantaj este amplitudinea orara mare pe care sunt capabile sa o propuna (de la 6 sau 7 dimineata pana seara sau chiar noaptea pentru unele locatii). Spre deosebire de restaurant, cafeneaua nu este neaparat o destinatie, ci locul in care ai nevoie de cateva servicii simple. O noua tendinta in dezvoltare este cea de „cafes gurmands”, prin care cafeaua este servita cu diverse deserturi. Conceptul de cafenea raspunde asteptarilor cu conditia ca operatorii sa stie sa se adapteze. Tehnologiile Wi-Fi sunt un bun exemplu. Cafeneaua fiind un loc de stationare, deseori de asteptare, pare logic sa se poata si lucra ceva folosind o conexiune la internet de calitate. Iata asadar tendintele principale surprinse in acest articol interesant, pe care va invitam sa il lecturati integral.
Alimentatie publica
12

Noutati de la SIRHA: noul regulament pentru Bocuse d'Or 2013

Autor: Patrick Pettenuzzo - Saptamana Gustului
 
Editia Bocuse d’Or 2013 va fi marcata de o multime de noutati: proba dedicata preparatelor din peste, o nota accentuata a diversitatii nationale a participantilor, noi tari care vor veni pentru prima oara in competitie si altele pe care va invitam sa le descoperiti in acest articol.
Eveniment
13

Olimpiada bucatarilor, IKA 2012 - Jurnal de manager

Autor: Text si poze: Dr. ing. Gabriela Berechet, Presedinte FBR, Team Managerul echipelor Asociatia Nationala a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism - Romania si Federatia Bucatarilor din Romania la Olimpiada bucatarilor, IKA 2012
 
In perioada 6 – 9 octombrie 2012, a avut loc la Erfurt, in Germania, cea mai ampla manifestare a bucatarilor, care se desfasoara o data la 4 ani. Este vorba despre cea de-a XXIII-a editiei a Olimpiadei bucatarilor. Echipa nationala de seniori a Romaniei a castigat la acest eveniment medalia de bronz la Restaurantul Natiunilor, precum si medalia de bronz la Bufet rece Arta culinara. Echipa nationala de juniori a Romaniei a castigat la randul ei medalia de bronz la Bucatarie calda, precum si medalia de bronz la Bufet rece Arta culinara.
Eveniment
14

Cum sa pastrezi calde preparatele?

Autor: Patrick Pettenuzzo - Saptamana Gustului
 
Daca lantul de frig este important, nici incalzirea nu este mai prejos! Patrick Pettenuzzo ne prezinta in acest articol cateva trucuri simple pentru a pastra calde preparatele, de la garnituri, pana la fripturi, de la mancaruri rafinate, pana la pizza, tarte si placinte.
Alimentatie publica
15

Calitatea, in viziunea unui manager de restaurant

Autor: Cezar Munteanu
 
Chef Cezar Munteanu ne vorbeste in acest articol despre mai multe aspecte care vizeaza calitatea intr-un restaurant. Porneste de la provocarile pe care le are un investitor in domeniu in contextul scaderii importante a mainii de lucru, investitor care ar trebui sa ia in calcul cativa pasi extrem de necesari inainte de a deschide un restaurant, si anume sa cerceteze piata, sa dea importanta cuvenita amplasamentului locatiei, sa tinteasca clar clientul, sa anticipeze trendurile, sa cunoasca si sa respecte legislatia si sa nu ignore nici factorii economici, precum starea turismului sau indicele de consum. Apoi, discuta despre calitate, ce este ea si cum se asigura intr-un restaurant, pentru a se obtine rezistenta locatiei in piata. De pilda, atrage atentie ca nu este suficient ca investitorii sa angreneze intr-o afacere sume imense, ci este necesar si sa genereze stabilitate financiara pentru a asigura ingrediente de standarde inalte, asa cum tine sa puncteze ca bucatarul nu trebuie privit doar ca o unealta de gatit, ci ca un PR bun, care este bine sa fie incurajat sa gandeasca, nu numai sa gateasca.
Alimentatie publica
16

Tratamentul biologic al sistemelor de colectare a apelor uzate

Autor: Mircea Cistian
 
Dorinta oamenilor de a proteja mediul s-a manifestat inca din secolele XVII – XVIII, iar primele incercari de a limita poluarea cauzata de apele reziduale au constat in introducerea tancurilor septice. Urmatorul pas l-a constituit separatorul de grasimi, pentru ca anii `70 ai secolului trecut sa fie «anii de glorie» ai produselor puternic bazice sau acide folosite la curatarea canalizarilor. Toate aceste metode au insa neajunsurilor lor, motiv pentru care in urma cu 30 de ani au inceput sa se foloseasca produsele biologice, foarte concentrate in culturi de bacterii, cu rezultate notabile in rezolvarea multor probleme legate de apele uzate menajare (toalete, bai, bucatarii). Metoda a fost bine primita si in unitatile horeca, unde frecventa problemelor este mai mare, iar legislatia devine tot mai restrictiva. Managementul apelor uzate face parte din programul de masuri perliminare, fara de care planul HACCP practic nu poate functiona. Aceste sisteme moderne de tratare fac obiectul acestui articol.
HACCP
17

Stiri

Autor: Lucian Nicolescu
 
Lansari de produse, proiecte de resurse umane finalizate cu succes si evenimente la randul lor incheiate in acelasi mod, iata ce gazduieste rubrica de „Stiri” a acestui numar de revista!
Stiri
18

Piramida Trade Invest

Autor: Piramida Trade Invest
 
Piramida Trade Invest este astazi numarul 1 in materie de servetele personalizate pe piata romaneasca. Firma ofera servetele in toate dimensiunile uzuale, in mai multe culori, in numar de straturi si mod de pliere alese de client, cu numele sau sigla pusa la dispozitie de client sau realizata de designerii proprii, livrabile oriunde in Romania, Republica Moldova si Bulgaria, cu preturi si conditii de plata negociabile. Oferta Piramida cuprinde si servetele normale, in culori si dimensiuni diferite, impachetate in functie de dorinta clientului. De asemenea, compania ofera o gama bogata de consumabile uzuale pentru industria HoReCa.
Text publicitar
19

United Brands of Balkans

Autor: United Brands of Balkans
 
Din oferta firmei United Brands of Balkans se numara produsele de patiserie si brutarie, preparatele din carne, lactatele obtinute din lapte proaspat la un bun raport calitate / pret.
Text publicitar
Prezentare revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
150 euro bonus pentru cititorii revistei HoRes - promotie AIR FRANCE KLM ROMANIA
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14