PROMOTII
OFERTA SPECIALA MULTISOFT
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Proiect clasic hotel 5 stele, Bucuresti
Lista noutati Detalii
STIRI
Hotel Bicaz - Pirates Resort, Mamaia
Lista stiri Detalii
LOCATII
Golden Tulip Ana Dome
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

Revista HoRes nr. 29
Nr.Crt.   Articol Rubrica
1

Chairry: rafinament si pasiune

Autor: Elysee Impex
Corpurile de mobilier in horeca nu sunt simple obiecte de inventar, ci elemente de decor ce confera personalitate spatiului, fiind menite totodata sa asigure confort clientului. Printre furnizorii de profil, remarcam mobilierul Chairry, modern si rafinat, prezent la toate evenimentele mari din piata si ales deja de un numar semnificativ de locatii reprezentative.
Brandul Chairry reflecta foarte bine calitatile omului din spatele lui, Raluca Dorobantu, General Manager-ul firmei Elysee Impex, ce comercializeaza mobilierul Chairry.
Advertorial
2

13 secrete pentru a va face oaspetii mai fericiti

Autor: Text si foto furnizate de: Dragos Popescu
Sa stiti ce-i face pe oaspetii dumneavoasta fericiti nu poate fi decat benefic pentru afacere si veti obtine si recenzii pozitive pe site-urile de profil.
Au fost realizate si publicate numeroase studii privind impactul pe care il au serviciile din ospitalitate asupra nivelului de satisfactie al clientilor. Dupa numeroase ore de lectura a acestora, dar si vizitand peste 1.000 de hoteluri, doresc sa rezum cateva dintre serviciile pe care ospitalitatea le ofera (sau ar trebui sa le asigure in functie de tipul de turism oferit in unitatile de cazare) ce duc la cresterea nivelului de satisfactie al oaspetilor.
Special
3

Patronatul Neptun-Olimp: Aducem aminte administratiei ca trebuie sa fim tratati ca parteneri importanti, cu drepturi si nu doar cu obligatii

Autor: Revista HoRes
Rubrica dedicata asociatiilor si patronatelor din domeniul ospitaliatii il are oaspete de aceasta data pe domnul Nicu Moroianu, in calitatea sa de Presedinte de la infiintare si fondator al „Patronatului Neptun-Olimp”.
Infiintat in primavara anului 2010, Patronatul Neptun-Olimp numara in prezent 36 de membri, „adica aproape toti investitorii importanti si seriosi din statiune”, cum ne-a declarat cu satisfactie domnul Moroianu.
Asociatii, patronate
4

Dotarea centrelor SPA: trenduri, preturi, sfaturi practice

Autor: Text si foto furnizate de: Lacramioara Moroianu - Consultant SPA si Manager Premier SPA
Sa recunoastem: in ultimul timp, de cele mai multe ori, alegerile noastre in materie de vacanta sau confort hotelier se bazeaza in primul rand pe cat de ampla si de diversificata este gama de servicii si facilitati pe care fiecare locatie o ofera. Din ce in ce mai mult aud in jurul meu ca alegerea unui hotel sau altul depinde mai ales daca hotelul respectiv pune la dispozitie si servicii de tip SPA. Stresul, poluarea, atacul mediatic si IT care ne „inunda” creierele cu informatii mai mult sau mai putin utile fac din „trendul” de a avea un minim de servicii SPA o NECESITATE.
Aceasta necesitate este cu atat mai evidenta in cazul hotelurilor de business, din orase, care asigura oaspetilor sai in costul camerei accesul la Thermarium si piscina sau macar la cea din urma.
Oferim in acest articol informatii despre dotarea clasica a unui SPA de hotel de 4 stele, cat si dotarile extra, pe care le putem numi «gadgeturi» in domeniu, menite sa asigure SPA-ului un efect «wow». 
SPA & Wellness
5

Cum putem obtine un design de interior de calitate (II)

Autor: Revista HoRes
Scriam despre design-ul de interior pentru locatiile horeca in penultimul numar al revistei HoRes, dar cum un subiect atat de amplu si de interesant nu poate fi epuizat doar intr-un singur numar de revista, il continuam in acest articol, cu informatii oferite de alti specialisti in domeniu. 
Arhitectura si design de interior
6

Conditii moderne intr-o oaza de liniste

Autor: Revista HoRes
Situata in Predeal, pe drumul ce duce spre Paraul Rece, vila Rasnoava reprezinta una dintre optiunile ideale pentru un sejur linistit la munte, departe de aglomeratia orasului, dar totusi aproape de punctele turistice de interes din zona.
Deschisa in 2005 si incadrata in categoria 3 stele, vila Rasnoava are plusuri evidente, reflectate in preturi corecte.
Profil de business
7

Recenzie gastronomica: restaurantul bucurestean La Cantine de Nicolai

Autor: Text si foto furnizate de: Chef Cezar Munteanu
Am decis sa descind in tagma celor care scriu despre restaurante. Nu sa critic, nu sa umilesc pe cineva. Pur si simplu, ca si cunoscator, am decis sa imi exprim public parerea despre ceea ce inseamna o mancare buna, dar si un serviciu pe masura.
Asa cum promiteam, nu am sa ma las, ci am sa «bat» la picior cat mai multe restaurante din Bucuresti si din tara. Am intrat de aceasta data intr-un restaurant ce te poarta intr-un bistro cu parfum frantuzesc, cu atmosfera de liniste si pace: «La Cantine de Nicolai».
Critica gastronomica
8

Cantina: o solutie

Autor: Gabriela Berechet - consultant gastronomie
In ultimii ani au aparut tot mai multe unitati destinate alimentatiei colective. Sistemul ”impinge tava” nu doar ca nu mai este contestat dar este acceptat in detrimentul serviciului la masa, prin ospatari, datorita vitezei marite a traficului si reducerii costurilor cu salariile personalului de servire.
Comfortul ambiental (de la scaunele ergonomice, pana la cromatica zugravelii, temperatura si nivelul acustic), diversitatea sortimentala, curatenia impecabila a vitrinelor de prezentare dar si a personalului din spatele ghiseului fac din aceasta afacere una de succes!
Insa ceea ce este mai spectaculos, si nu se vede, este sistemul de productie din spatele zidurilor care delimiteaza zona de servire de zona de preparare si de spalare a veselei.
Alimentatie publica
9

Meniul de restaurant

Autor: Petrisor Tanase
Citeam deunazi pe moneywatch.ro despre 7 secrete ale meniului de restaurant care sa determine clientul sa cheltuiasca mai mult in locatie, printre ele numarandu-se: plasarea unui preparat foarte scump in lista astfel incat restul preparatelor sa fie percepute ca avand un pret mai rezonabil, eliminarea pe cat posibil a simbolurilor monetare (adica in dreptul pretului sa se treaca de pilda doar 25 in loc de 25 de RON), focusul pus pe preparatele foarte profitabile fie prin pozele prezentate, fie prin fonturi diferite sau prin pozitionarea in pagina in zonele cu vizibilitate maxima, artificii binecunoscute de specialistii in comunicare si de graficieni, sau in cazul unei pizzerii, o pizza simpla si ieftina sa fie pusa langa una complexa si cu pret ridicat, astfel incat cea din urma sa para mult mai avantajoasa. Lasand la o parte aceste strategii mai mult sau mai putin corecte, dar recunoscand, firesc, importanta meniului pentru un business din alimentatia publica, l-am invitat pe maestru Petrisor Tanase la o discutie pe acest subiect. 
Opinia specialistului
10

Serv. Com. - Imp. Exp. Trading

Autor: Serv. Com. - Imp. Exp. Trading
Rezistenta si frumusetea portelanului de la Apulum Alba Iulia, calitatea deosebita a tacamurilor si accesoriilor din inox de la Abert Italia si maiestria sticlarilor italieni regasita in paharele Vetreria di Borgonovo, toate pot fi intalnite in oferta firmei romanesti Serv. Com - Imp. Exp. Trading. Aflati detalii.
Advertorial
11

Ii asteptam si pe altii sa intre-n HORA!

Autor: Revista HoRes
S-a tot vorbit in ultimii ani in revista HoRes despre nevoia unei asociatii in segmentul alimentatiei publice, dar si despre necesitatea de a se strange randurile intre organizatiile si patronatele din domeniu, in vederea realizarii unor obiective comune, in interesul intregii industrii horeca. Am considerat ca avem obligatia ca media de profil sa ne oferim suportul in aceste directii, punand la dispozitie in paginile revistei o zona ampla de informatii pentru cei interesati. Ne bucuram sa discutam cu domnul Tinu Sebesanu in acest interviu despre nou infiintata si mult asteptata HORA. 
Asociatii, patronate
12

Cafeaua si cresterea vanzarilor in horeca prin cafea

Autor: Text si foto furnizate de Patrick Pettenuzzo - Saptamana Gustului
Un articol foarte interesant despre cafea, care contine printre altele date statistice si istorice, informatii despre primele cafenele, cele mai bune cafele din lume in anul 2012, cafele de exceptie, dar si cum poti sa cresti vanzarile in horeca prin cafea.
Focus
13

Legumele in bucataria franceza: trecut, prezent si viitor

Autor: Text si foto furnizate de Patrick Pettenuzzo - Saptamana Gustului
Interesul pentru hrana sanatoasa devine tot mai mare. Dupa noua bucatarie a anilor 70, plante si ierburi prezente in toate sosurile intre 80 si 90, excese chimice moleculare in anii 2000, arta culinara revine la elementele de baza, adevarata garnitura de legume adusa la perfectiune, la fel de apreciata ca si gust precum carnea si pestele.
Pentru a ramane in actualitatea din domeniul gastronomiei, va propunem un interviu cu Frédéric Jaunault, prezent la Saptamana Gustului la Bucuresti si specialistul in fructe si legume de la ultima editie Bocuse d’Or desfasurata la Lyon in ianuarie 2013.
Gastronomie
Prezentare revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
150 euro bonus pentru cititorii revistei HoRes - promotie AIR FRANCE KLM ROMANIA
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14