PROMOTII
Promotie la seturi complete pentru evenimente
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Parteneriat pentru interior elegant, la preturi fara concurenta!
Lista noutati Detalii
STIRI
LEIDA sarbatoreste 25 de ani!
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

Revista HoRes nr. 3
Nr.Crt.   Articol Rubrica
1

Fara titlu...

Autor: Nicoleta Ionescu
 
Aveti in fata, stimata doamna si stimate domn, revista HoRes nr. 3 (septembrie-octombrie 2007), supliment informativ al catalogului HoRes.
Ce inseamna HoRes ?
1.Hotalarie si restauratie
Asadar, produse media cu rol de informare pentru dumneavoastra, factori de decizie in segment de achizitii atat din unitati de cazare, cat si din unitati de alimentatie publica si de divertisment, fie ele mari sau mici, existente, in constructie sau in intentie de construire, din Bucuresti sau din provincie.
2.Hotarare si responsabilitate
Valori in care ma regasesc atat eu, cat si business-ul meu, Concept Media Adv, editorul catalogului si al revistei HoRes, si, automat, produsele media pe care le realizam.
Un sir logic, valabil in orice business, inclusiv in afacerea dumneavoastra.
Pentru noi: hotararea de a fi acel “altceva”, de a ne face menirea cu succes si consecvent. De a informa, de a educa, de a sprijini efectiv atat business-ul dumneavoastra, consumatorii nostri de informatie, cat si pe cel al furnizorilor de produse si servicii pentru hoteluri, restaurante, baruri, clientii nostri directi.
Tot pentru noi: responsabilitatea deplina pentru menirea asumata, atat in fata dumneavoastra, cat si in fata clientilor nostri.
Pentru dumneavoastra: hotararea de a face un business serios si responsabilitatea fata de client, fara de care afacerea dumneavoastra nu poate functiona nici macar pe termen scurt.
3. Short in English, HoRes also means honesty and respect
Nu urmarim nici un alt interes decat pe acela de a va ajuta, pentru ca fiindu-va bine dumneavoastra, ne este automat si noua.
Respect fata de noi in primul rand, fata de menirea noastra, pentru ca, astfel, va putem respecta cu adevarat pe dumneavoastra.
Valori universale, care trebuie aplicate in orice domeniu, si, cu precadere, in industria ospitalitatii, in care respectul fata de client face diferenta.
Las subiectele spre analiza dumneavoastra. La fel, concluziile. O “opera deschisa” si, automat, fara titlu…
 
Cuvant inainte
2

Doar vremea ramane capricioasa, afacerile nu!

Autor: Cristina Dobrescu
 
Piata romaneasca de hotelarie si de restauratie devine una din ce in ce mai specializata, astfel incat, managementul facut cu profesionalism devine mai mult decat inainte o necesitate. Citind articolele acestui numar de revista o idee centrala razbate din fiecare material, indiferent de subiectul ales: necesitatea consultarii specialistilor din domeniu, fie ca este vorba de dotarea unui bar, de alegerea mobilierului pentru o locatie, de alcatuirea unui meniu de vinuri adecvat tipului de restaurant, fie ca tintim profitul in restaurant sau in hotel si cautam sa identificam instrumentele financiare optime de lucru.
Editorial
3

La margine de sosea, o afacere trainica: Fantanita Haiducului de langa Sibiu

Autor: Cristina Dobrescu
 
Fantanita Haiducului, hotelul situat in Padurea Bradului si inima tarii, la doar 15 minute de Sibiu, reprezinta pentru sotii Georgeta si Ioan Tatu un proiect adus la maturitate in doar 5 ani fiind, in acelasi timp, „copilul” de suflet pentru care au depus orice efort a fost necesar, investind deopotriva material uman, cat si financiar, hotelul de trei stele „inghitind” chiar de la constructie o suma considerabila: nu mai putin de 3 milioane de euro.
Cover Story
4

BIT-SOFT lider national in furnizarea de solutii informatice pentru hoteluri si restaurante

Autor: SC BIT-SOFT
 
In industria hoteliera exista o competitie puternica, motiv pentru care se cere un sistem managerial profesional, care sa furnizeze nu numai informatii necesare activitatii zilnice, ci sa ajute si la mentinerea serviciilor la un nivel ridicat. In acest scop, BIT-SOFT, companie infiintata in 1994, vine cu solutii informatice de gestiune pentru industria hoteliera, devenind lider national in acest domeniu.
Text publicitar
5

Franciza in domeniul hotelier

Autor: Av. Elena Balan
 
Franciza in domeniul hotelier este acea retea legala care asigura intrarea si activarea pe piata a unui hotel sub o marca nationala sau internationala consacrata anterior, ceea ce inlatura dezavantajul costurilor mari pentru publicitatea unui nume nou. In plus, beneficiarul se bucura de exclusivitate teritoriala si asistenta tehnica permanenta, pe care francizorului este obligat sa o asigure pe toata durata contractului.
Legislatie
6

Hotelul Imparatul Romanilor din Sibiu, un hotel de Capitala Culturala Europeana

Autor: Arh. Sabin Ionescu
 
Hotelul Imparatul Romanilor a fost fondat in 1773 si este cel mai important hotel din Sibiu. Actuala cladire a hotelului dateaza din 1895 si prezinta o fatada cu numeroase decoratiuni si ornamente provenind din stiluri diferite, imbinate insa armonios de-a lungul timpului. Renovat complet cu ani in urma, hotelul ofera confortul modern fara a pierde din farmecul trecutului.
Arhitectura si amenajari
7

Despre mobilier, ca element distinctiv al amenajarilor din industria ospitalitatii

Autor: Cristina Dobrescu
 
Mobilierul reprezinta unul dintre elementele de baza in cadrul unei amenajari si, in functie de stilul constructiei si al finisajelor, creeaza, impreuna cu acestea si cu restul accesoriilor, ambientul unitar al unei locatii. Primul lucru pe care specialistii il recomanda pentru a avea o amenajare de mobilier reusita, indiferent de stilul dorit, este sa consultati inainte mai multe variante, mai multe optiuni si sa nu va grabiti sa alegeti la repezeala un furnizor, un producator si o idee.
Focus
8

Carte de vizita E&G Cosmetic

Autor: SC E & G COSMETIC
 
E&G Cosmetic si-a inceput activitatea de import si distributie de cosmetice si accesorii hoteliere inca din primele luni ale anului 2003, si a reusit nu numai sa se mentina pe piata, dar si sa se dezvolte. Gama larga de produse ne permite sa fim foarte flexibili la cerintele clientilor nostri. De la produsele cosmetice (sapun, sampon, balsam, lotiune de corp, gel de dus, spume de baie, seturi de periuta si pasta de dinti sau seturi de barbierit) si pana la seturi de ac si ata, servetele parfumate s.a..
Text publicitar
9

Particularitati ale constructiilor de tip hotelier

Autor: Cristina Dobrescu
 
Constructiile care au ca destinatie o locatie de tip hotelier implica, inca dinainte de realizarea proiectului si chiar de cumpararea terenului, o analiza temeinica a tuturor elementelor care au legatura cu afacerea in sine, o astfel de investitie fiind, în general, mare si comportand adesea un grad de risc destul de ridicat, risc care poate fi micsorat prin efectuarea in prealabil a unui studiu de fezabilitate si de piata amanuntit.
Focus
10

Vive la Champagne! - adevarata regina a vinurilor

Autor: Laurentiu Achim
 
Champagne simbolizeaza sarbatoarea, fericirea, ea fiind aceea ce da de multe ori sens unei petreceri. Champagne in Horeca joaca un rol important (Champagne este vinul unde adaosul este cel mai mare), de aceea acesteia ii trebuie creata o imagine subtila, exceptionala, de lux, dar combinata cu tendintele, mai putin sofisticata, mai accesibila (servirea la pahar) pentru ca noua clientela sa platească un pic mai mult pentru un produs de exceptie, inimitabil.
Vinuri
11

Rosul si secul castiga teren

Autor: Cristina Dobrescu
 
Consumul de vin este in crestere in locatiile HoReCa de la noi, mai ales cel rosu si cel sec, desi vandut in cantitati mai mici decat vinul alb şi demi se/dulce, cel putin asa aprecieaza specialistii acestui canal de vanzare, consumatorul fiind din ce in ce mai educat, cu gusturi mai sofisticate decat inainte.
Focus
12

Echipamente si dotari moderne pentru baruri

Autor: Cristina Dobrescu
 
Dotarile si echipamentele de bar sunt elementele pe care se sprijina practic intreaga functionare a locatiei, investitia presupunandu-se a fi una pe termen lung. Ca sa nu cheltuiti inutil o suma prea mare de bani, echipand un bar peste nevoile reale ale sale, dar nici sa rezulte subdimensionat, iar clientii sa astepte prea mult sa fie serviti, este indicat sa apelati la specialisti, la firmele de profil, care vor lua in calcul la dimensionarea barului toate elementele necesare, cu experienta pe care o au in domeniu.
Focus
13

Echipamente si dotari performante pentru bucatariile profesionale

Autor: SC ALBERGO CONTRACT
 
Rolul firmelor specializate in proiectarea si utilarea bucatariilor moderne este si de a promova utilajele moderne, performante. Nu se mai poate vorbi de o bucatarie moderna fara a mentiona, de exemplu, cuptoarele cu termoconvectie pentru gastronomie si patiserie, mixere profesionale, roboti de bucatarie performanti, fara masini de gatit fiabile cu consumuri energetice reduse si timpi mici de coacere (fierbere).
Text publicitar
14

De la profesionisti, pentru profesionisti (business to business)

Autor: SC SDS GROUP
 
SDS isi propune in relatiile cu clientii sai mai mult decat o simpla relatie vanzator-cumparator. SDS cauta sa ofere partenerilor solutii cat mai aproape de nevoile reale ale acestora si de dimensiunea afacerii acestora (hotel, restaurant, spalatorie etc.). Se discuta intai cu clientul partener si se stabileste specificatia utilajelor necesare (pentru bucatarie, spalatorie, aspiratoare etc.), tinandu-se cont de conditiile specifice de amplasare, de sursa de alimentare (energie electrica, gaz, abur), numar de clienti etc..
Text publicitar
15

King Cocktail – (Vodka) Martini

Autor: Laurentiu Achim
 
Dry Martini, Perfect Martini, Sweet Martini, Cosmopolitan, Apple Martini, James Bond Martini sau pur si simplu Vodka Martini sunt cateva din retetele de succes ale cockteilurilor Martini concepute cu vodka/gin.
Bar
16

Implementarea sistemului HACCP in industria de alimentatie publica

Autor: Conf.univ.dr.ing. Iuliana Vintila
 
Problema securitatii alimentare a devenit de prima importanta in aprecierea calitatii managementului industrial si comercial al sistemului de alimentatie publica din intreaga lume. Aptitudinea nutritionala a alimentelor este anulata de prezenta factorilor de risc biologic sau microbiologic pentru organismul uman. In segmentul consumatorilor de produse de alimentatie publica se diferentiază o minoritate a „grupurilor de risc”, cu sensibilitate crescuta la agresiunile alimentare.
HACCP
17

Procedurile de lucru si fisele de post… un atu pentru societatile din segmentul de restauratie si de hotelarie

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
Contractul de lucru reprezinta un cadru legal si administrativ care justifica in fata autoritatilor munca unui salariat. Totusi, acesta nu corespunde intotdeauna asteptarilor angajatorilor, existand cateodata o lipsa a  elementelor informative pentru salariatul proaspat angajat. De aceea, e imperativa redactarea unui contract anexa, care sa preia datele legale, dar si alte lucruri cum ar fi: specificitatea intreprinderii, definitia postului, obligatiile si drepturile partilor, metodele de negociere in caz de conflict etc..
Resurse umane
18

FOIE GRAS - Un capriciu culinar de lux

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
“Foie Gras” a ajuns in Franta odata cu ocupatia romana. Introducerea culturilor de porumb in secolul al XVI-lea a creat conditii prielnice pentru cresterea pe scara larga a gastelor si, in consecinta, pentru ca aceasta specialitate sa devina un aliment de baza al taranilor. Astazi, acest aliment este apreciat in toata lumea si consumat in cele mai rafinate combinatii.
Alimentatie publica
19

O provocare - cum tintim profitul dorit in restaurant

Autor: Sorin Ionescu
 
Sorin Ionescu, Managing Partner – Fivestar Hospitality Consulting & Management, continua seria articolelor promovand o intelegere mai ampla a aspectelor financiare din afacerile industriei ospitalitatii. Articolul ilustreaza folosind un exemplu dintr-un departament de alimentatie si divertisment (food & bar), care este analiza Cost-Volum-Profit, care sunt beneficiile acestuia si cat de important este sa fie stabilite noi obiective, sa fie imbunatatite stilul si metodele de lucru in alimentatia publica din Romania.
Management hotelier
20

WEST AIR - in curand - sisteme de ventilatie profesionale pentru bucatarii

Autor: SC WEST AIR
 
Echipamentele WEST AIR au devenit de ceva vreme o conditie sine qua non in majoritatea locatiilor publice din Romania. Problema fumului de tigara este provocarea cea mai des intalnita, la care echipamentele furnizate de WEST AIR si-au dovedit suprematia. Incepand cu toamna acestui an, WEST AIR va dezvolta un departament specializat in ventilatii profesionale de bucatarii.
Text publicitar
21

Bucataria Tex - Mex

Autor: Chef David Becker
 
Tex-Mex poate fi intr-adevar numita bucataria nationala-straina a Americii, deoarece este nascuta atat din pamantul mexican, cat si din cel american. Este o combinatie de mancaruri ce provin din Texas si din tara Mexicului, precum si din diferitele influente culturale care faceau parte din bucataria lor in anii 1830.
Tendinte
Prezentare revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
SAB NET / CAHM - cosmetica hoteliera cu textura naturala si prezenta europeana
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14