PROMOTII
Promotie la seturi complete pentru evenimente
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Parteneriat pentru interior elegant, la preturi fara concurenta!
Lista noutati Detalii
STIRI
Revelion 2019 la Hotel Sulina International - Mamaia
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

Revista HoRes nr. 4
Nr.Crt.   Articol Rubrica
1

Pentru ca se spune ca aveti timp …

Autor: Nicoleta Ionescu
 
Iata-ne ajunsi, stimata doamna si stimate domn, in fata dumneavoastra, cu cel de-al patrulea numar al revistei HoRes. Si cum numarul cu pricina este aferent ultimelor 2 luni ale lui 2007, este numai bun pentru o analiza tipica sfarsitului de an. Dumneavoastra incepeti sa va intrebati ce-ati realizat in acest an si ce nu, incepeti probabil sa va creionati strategiile pentru anul viitor, iar noi ne intrebam, firesc, cu ce-am venit special in fata dumneavoastra, in acest an, fata de multele deja produse media destinate sectorului de hotelarie, alimentatie publica si catering din Romania. Ne vanam asadar greselile, ne mandrim cu realizarile si incepem serios – nu ca nu am fi facut la fel si pana acum – sa ne gandim sa implementam proiectele de viitor. Dar, sa o luam pe indelete.
Cuvant inainte
2

Poveste cu brand de tara

Autor: Dorelian Bellu
 
In ultimii ani, numeroase strategii au fost gandite pentru promovarea Romaniei. Au fost numeroase dezbateri publice despre brandul de tara, despre cum sa ne vindem cele mai importante valori autohtone. S-a spus ca educatia, cultura, marii sportivi si industria ospitalitatii sunt cat se poate de importante pentru ceea ce inseamna tara noastra. Totusi, in cele ce urmeaza nu vom vorbi despre hotele si restaurante, ci despre unul dintre fotbalistii romani, Adrian Mutu, a carui faima a ajuns la urechile preotilor din Burma.
Editorial
3

Voyeurism gurmand la Mesogios

Autor: Dorelian Bellu
 
La inceputul anului 1999, lui Cezar Andrei, o discutie cu doi amici ciprioti i-a deschis pofta sa demareze un altfel de proiect, un proiect cu personalitate, unic la vremea sa, cochet, gandit mai degraba pentru gusturile unui segment elitist: un restaurant cu specific mediteranean caruia i-au pus numele Mesogios. Astazi localul pare sa fi devenit un reper printre bucurestenii care apreciaza rafinamentele acestei bucatarii din sudul Europei.
Cover Story
4

Micul dejun, marele exclus

Autor: Dorelian Bellu
 
O preocupare pentru micul dejun in HoReCa aproape ca nu exista in Romania, spun un producator de ape minerale. Un altul este ceva mai optimist si spune ca tocmai de aceea in tara noastra exista un potentiale imens al acestei piete. Articolul de fata incearca sa prezinte plaja de oferte de care au parte patronii de restaurante si hoteluri interesati de produsele pentru micul dejun. In plus, mai multi jucatori de pe piata vorbesc desper pretentiile pe care le au de la ei managerii din HoReCa si cum incearca sa satisfaca aceste cereri.
Focus
5

Micul dejun, un serviciu ce nu trebuie neglijat !

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
Micul dejun, un serviciu ce nu trebuie neglijat de o unitate turistica de cazare care se respecta. Pentru spatiile de cazare cu 20 - 25 camere, absenta bufetului se poate justifica, dar, chiar si in acest conditii, desi este greu de gestionat, unele hoteluri mai mici il propun cu succes clientelei. Ce trebuie sa contina un mic dejun si cateva ceva despre eticheta acestui serviciu spune Patrick Pettenuzzo, consultant international Hotel & Restaurant Management Recruiting & Training.
Alimentatie publica
6

Profit din profiterol

Autor: Dorelian Bellu
 
Practic ce inseamna o afacere pe aceasta piata? Incercarea nu e usoara: produsul finit este perisabil, iar vadul comercial, adesea greu de gasit si deloc ieftin, este esential. Echipamentele necesare par sa fie una din cheile succesului, dar alegerea lor depinde de anvergura afacerii. Ce cheltuieli presupune fiecare tip de patiserie-cofetarie, in functie de marimea sa, ce tipuri de utilaje, dar alte prioritati ale acestor afaceri sunt comentate de comerciantii de echipamente tehnice. Tot aici, mai multi furnizori de materii prime alimentare vorbesc despre produsele cele mai solicitate de patronii de cofetarii-patiserii.
Focus
7

O solutie perfecta pentru evacuarea fumului

Autor: SC ALBERGO CONTRACT
 
Una din situatiile cu care se confrunta bucatariile profesionale este cea legata de evacuarea fumului si a mirosurilor în exterior. Pentru a rezolva aceasta problema exista doua modalitati:
- folosirea unei hote cu trei straturi de filtre (un strat metalic, un filtru de carbon activ, un filtru sintetic), la care aerul evacuat se purifica în proportie de aproximativ 80%
- folosirea unei hote cu o unitate de purificare încorporata care are menirea sa absoarba mirosurile si grasimile. Acest tip de hota are un randament de pâna la 97%.
Frecventa de înlocuire a carbonului activ din filtre care ajuta la purificarea aerului este între 2 – 6 luni, functie de concentratia de noxe din aerul ce urmeaza sa fie purificat.
Text publicitar
8

Bucataria sarbatorilor dincolo de ocean

Autor: Chef David Becker
 
Aceasta perioada a anului vine cu mai multe sarbatori pentru americani. Una dintre ele este atat de cunoscuta in intreaga lume zi de Thanksgiving sau ziua Recunostintei, asa cum este stiuta la noi. Pe langa curcan, care nu lipseste din farfurii, cu aceasta ocazie se mai mananca porumb, cartofi sau cartofi dulci sau placinta cu dovleac. Craciunul este un alt moment al exibarii belsugului. Mancarea este la fel de bine pregatita, dar de data aceasta nu este in centrul atentiei.
Alimentatie publica
9

Romhotel, editia a XV-a

Autor: Dorelian Bellu
 
A fost si editia a XV-a a targului Romhotel, in spatiul Romexpo din capitala. Am remarcat multimea de expozanti: peste 180 de furnizori din industria ospitalitatii, din cinci tari, dupa cum au anuntat organizatorii.
Am vorbit cu mai multi dintre ei, incercand sa aflam ce anume din oferta au scos in fata la aceasta editie, ce fel de contacte de afaceri au avut – clienti vechi?, clienti noi? – si cum apreciaza felul in care complexul expozitional Romexpo a gazduit Romhotelul.
Stiri
10

HOST - industria ospitalitatii la Milano

Autor: Dorelian Bellu
 
O suta zece mii de metri patrati, 1.850 de expozanti – de peste zece ori mai multi decat la Romhotel –, dintre care 350 veniti din strainatate. Acesta ar fi un aspect cantitativ care vorbeste despre amploarea expozitiei internationale a industriei ospitalitatii, Host, de la Milano, organizat anul acesta intre 19 si 23 octombrie. Dar importanta manifestarii poate fi regasita si dincolo de cifre. Cativa furnizori romani care au mers la targ in calitate de vizitatori si reprezentantul unuia dintre expozanti, compania spaniola Zumoval, producator de automate pentru sucuri din citrice, ne-au spus mai multe despre evenimentul gazduit de orasul italian.
Stiri
11

Studiul pietei: Evaluarea ofertei e simpla, cum masuram insa cererea ?

Autor: Sorin Ionescu
 
Cum se masoara cererea intr-o piata hoteliera complexa cum este cea a Bucurestiului? Sorin Ionescu, Managing Partner - Fivestar Hospitality Consulting & Management vorbeste despre factorii care genereaza cererea in industria ospitalitatii. Sunt prezentati termenii specifici, metodologia de baza si sunt definite cele trei componente ale cererii: cea acomodata si cea latenta care la randul ei are drept componente cererea neacomodata si cea indusa.
Management hotelier
12

The Office Lounge - Predeal

Autor: Arh. Sabin Ionescu
 
In 1999, clubul Office Predeal si-a deschis portile pentru turistii veniti in weekend sau in vacanta pe Valea Prahovei. Acum, localul – fosta cabana Cioplea Mic – a beneficiat de innoire a designului interior si de o reamenajare a fatadei. Interiorul clubului – caci acesta ne intereseaza, activitatea fiind in principiu nocturna – a fost complet refinisat si mobilat, potentand spatialitatea deosebita existenta.
Arhitectura si amenajari
13

Fabulospirtoase in HoReCa

Autor: Dorelian Bellu
   
Evident ca atunci cand vine vorba de distributia de spirtoase exista o sezonalitate pe care mai toata lumea o intuieste. Vara sunt solicitate in primul rand produsele utilizate pentru prepararea cocktail-urilor, iar cluburile si restaurantele, in special cele de pe litoral, sunt in frunte la acest capitol. Iarna in schimb, este sezonul spirtoaselor „tari”. Articolul de fata prezinta tendintele de consum ale acestor bauturi, dar si alti factori care influenteaza vanzarile: categoria unitatii de turism, circulatia tot mai libera a persoanelor si a informatiei si... geografia.
Focus
14

Reguli de baza pentru alegerea vinului

Autor: Luiza Plugaru
 
Este un fapt cunoscut ca Romania se afla printre primii producatori de vinuri din Europa. Cu toate acestea, la noi nu se poate vorbi despre o „cultura” a vinului la nivelul celei europene. Ceea ce face la lucrurile sa se schimbe cu dificultate este in mare masura timiditatea hotelierilor si a proprietarilor de restaurante de a se impune in fata clientilor cu ofertele de vinuri, spre deosebire de siguranta cu care le propun acelorasi clienti meniurile de mancare. Consistenta mancarii, originea ei, anotimpul, armonia aromelor si momentul zilei sunt elementele pe care consilierul in vinuri Luiza Melcu le ia in considerare atunci cand ofera cateva sfaturi despre cum trebuie servite vinurile.
Vinuri
15

Degustare cu fast pusa la cale de Hallewood Romania

Autor: Dorelian Bellu
 
Cel mai mare exportator de vinuri imbuteliate si unul dintre principalii producatori si importatori de vinuri din Romania a aniversat 10 ani de existenta in peisajul autohton. Totul s-a intamplat pe 2 octombrie, in cadrul oferit de hotelul Howard Johnson Grand Plaza, intr-o reuniune a Clubului Byzantium, club consacrat iubitorilor si pasionatilor de vin.
Stiri
16

Uniforme si echipamente de protectie

Autor: Dorelian Bellu
 
Printre problemele mai mult sau mai putin importante cu care ne-am trezit dupa `89 a fost si aceea a uniformelor. Veniti dintr-un regim totalitar care prin structura sa urmarea sa netezeasca, sa uniformizeze, sa faca din tara o cazarma, am contestat vehement ideea de uniforma. Voiam sa ne rupem de orice soi de inregimentare civila. Ulterior ne-am dat seama ca uniforma nu inseamna neaparat nivelare, ci poate reprezenta identitate, respect fata de alogeni sau mandria de a apartine unui anumit grup. Fie si numai aceste trei motive la un loc sunt suficiente pentru ca uniforma personalului din HoReCa sa primeasca o atentie maxima. Ruda buna cu uniforma este echipamentul de lucru, articol care nu interesa mai deloc vladicile comuniste. In fine, am vrut sa intram in rand cu lumea normala si una din numeroasele consecinte benefice este ca avem parte astazi de legi care impun standarde serioase pentru vestimentatia de lucru.
Focus
17

Spalatoria textila industriala ce are grija de imaginea ta !

Autor: SC IMAGE SERVICE
De-a lungul timpului ne-am dezvoltat continuu, acest fapt regasindu-se atat in cifra de afaceri de peste 1 milion de euro in anul 2006, in capacitatea mare de procesare de peste 20.000 kg. de lenjerie uscats in 24 ore, cat si in rapiditatea livrarii. 
Trecand printr-un proces de retehnologizare, detinem utilaje de spalatorie profesionale, de mare capacitate, produse in 2006 - 2007. 
Calitatea serviciilor a fost confirmata de obtinerea primei certificari ISO 9001 in domeniu, acordata de TUV Germania, cel mai exigent organism de certificare a standardelor de calitate ISO.
Departamentul Industrial Textil Wash se adreseaza exclusiv segmentului hotelier. Prin investitii continue am reusit sa obtinem cea mai buna calitate a serviciilor oferite, capacitate mare de spalare si livrare in conditii de maxima igiena. Putem ridica si livra lenjeria 24 ore din 24, 7 zile din 7, in conformitate cu programul stabilit de comun acord.
Suntem prima spalatorie textila industriala din Romania care a pus la dispozitia clientilor lenjerie hoteliera in sistem leasing. Consiliem clientii in alegerea articolelor textile, apeland, pentru aprovizionare, la furnizorii proprii sau la furnizorii acestora.
Va propunem eliminarea tuturor cheltuielilor initiale si viitoare privind achizitionarea si managementul lenjeriei. Va oferim flexibilitate in achizitionarea lenjeriei.
Ne asumam suplimentarea continua a stocului de lenjerie, stocarea, casarea lenjeriei uzate si, nu in ultimul rand, spalarea si igienizarea lenjeriei la cele mai inalte standarde.

Text publicitar
18

Textile si decoratiuni in hoteluri si restaurante

Autor: Dorelian Bellu
 
Perdelele, draperiile, asternuturile, lenjeria de baie, fetele de masa sau mochetele toate tin de ceea ce se numeste „inventarul moale”. Furnizorii de tesaturi si de decoratiuni textile au cateva recomandari pentru managerii din HoReCa despre elementele de care trebuie sa tina cont atunci cand se aleg aceste articole pentru unitatile de primire turistica. De asemenea, articolul vorbeste despre o parte din ofertele de textile pe care le au la dispozitie investitorii in turism si despre tendintele care se inregistreaza pe piata noastra tesaturi, asa cum le vad producatorii si distribuitorii.
Focus
19

Protectia si prelucrarea datelor personale in activitatea hoteliera

Autor: Av. Elena Balan
 
Avocatul Elena Balan vorbeste despre protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal in activitatea hoteliera. Fie ca aceste date sunt furnizate la receptia hotelului direct de catre turisti, fie ca sunt transmise prin intermediul serviciilor on-line de rezervari, cel care le prelucreaza are obligatia de a se inscrie ca operator, printr-o notificare, la autoritatea competenta: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). In cazul in care un hotel nu respecta obligatia de a fi inscris ca operator, risca o amenda de pana la 10.000 RON in timp ce prelucrarea nelegala a datelor cu caracter personal se sanctioneaza cu amenda de pana la 25.000 RON.
Legislatie
20

Procedurile de munca si fisele postului... un atu pentru firme (2)

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
Dupa ce in numarul anterior vorbisem despre definirea posturilor si a etapelor de lucru, in aceasta a doua parte definim tehnicile care insotesc servirea in localul dvs., in functie de meniurile pe care le propuneti, luand drept exemplu un lant de restaurante. Prezentam aici modul in care trebuie prezentate si servite diverse produse din meniu. De asemenea, discutam despre cum are loc comunicarea intre sala si bucatarie, despre atitudinea ospatarilor si a sefului in sala cand au ca oaspeti clienti individuali sau grupuri de turisti.
Resurse umane
21

Mobila de care aveti nevoie

Autor: SC FLANUTIS
 
Infiintata in 1993 in Timisoara, firma Flanutis a reusit printr-o activitate temeinica sa devina un partener de afaceri apreciat al unor prestigioase firme producatoare si distribuitoare de bere, bauturi racoritoare si vin.
Furnizarea a peste 50.000 de vitrine frigorifice si instalatii de refrigerat bere la pahar ne-au inspirat in consolidarea prezentei noastre in domeniul ospitalitatii gastronomice, printr-o oferta consistenta de mobilier profesional HoReCa.
Imbinand rational colaborarea cu furnizori de marca impreuna cu propria productie, ne prezentam in fata exigentelor partenerilor nostri cu o diversitate de solutii tehnice, materiale, decoruri si texturi, atat pentru scaune, cat si pentru mese.
Functionalitatea si designul adaptat aplicatiei dorite sunt dublate de calitatea “Made in Germany” a blaturilor Werzalit, materializata printr-o rezistenta exceptionala la intemperii si reprezentand solutia ideala pentru mobilierul de terasa.
Acceptand propunerea noastra de colaborare la nivel de proiecte, putem personaliza mobilierul in culoarea, imaginea sau logo-ul care va reprezinta, evidentiind brand-ul propriu in fata clientilor.
Va invitam sa luati loc la masa Flanutis !

Text publicitar
22

Reteta Vivitrust

Autor: SC VIVITRUST
 
Vivitrust Company este o firma specializata in importul si comercializarea utilajelor profesionale pentru hotelarie, restauratie, catering.
Vivitrust Company ofera solutii viabile pentru localuri de succes. Firma noastra urmareste satisfacerea exigentelor tuturor clientilor, folosind experienta indelungata a firmelor italiene din domeniu, cu care colaboram, dar si profesionalismul specialistilor romani.
Vivitrust Company isi imbunatateste continuu pachetul de servicii auxiliare: proiectare specializata, instalare, service gratuit in garantie, postgarantie, transport, instructajul personalului operator. Service-ul este asigurat de personal calificat la firmele producatoare italiene. Vivitrust Company gaseste solutii practice pentru toate tipurile de resurse financiare alocate investitiilor.
Vivitrust Company colaboreaza cu firme producatoare de prestigiu: OFFCAR, AGA, ARTECNO 2, DESMON, SIRMAN, NOUVA SIMONELLI, AERNOVA, FIMAR, ARGO, PRATESI, BRUNETTI, IME, SOGECO, 3 ALIMACHINNE etc..
Vivitrust Company, in colaborare cu firmele producatoare, asigura periodic cursuri de specializare si perfectionare angajatilor sai, fiind in contact direct cu ultimele tehnologii utilizate.
Text publicitar
Prezentare revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
SAB NET / CAHM - cosmetica hoteliera cu textura naturala si prezenta europeana
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14