PROMOTII
OFERTA SPECIALA MULTISOFT
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Proiect clasic hotel 5 stele, Bucuresti
Lista noutati Detalii
STIRI
Hotel Bicaz - Pirates Resort, Mamaia
Lista stiri Detalii
LOCATII
Golden Tulip Ana Dome
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

Revista HoRes nr. 9
Nr.Crt.   Articol Rubrica
1

O lingurita si jumatate

Autor: Lucian Nicolescu
 
Exista cateva modalitati pentru a atinge succesul pe piata HoReCa din Romania: sa-i dai clientului mai mult decat se asteapta, sa-i oferi doar produse si servicii de calitate si sa ai numai personal bine instruit. Aceasta este ideea principala din acest editorial dar si din alte articole ale acestui numar.
Editorial
2

Club XXI - melodia succesului

Autor: Lucian Nicolescu
 
Complexul Melody, cladire din anii `60, a fost in ultima perioada unul dintre punctele de atractie ale statiunii Mamaia, datorită domnului Dan Neacsu, proprietarul acestui obiectiv turistic. Clubul XXI din cadrul complexului a fost frecventat in cei 7 ani de existenta de numerose personalitati politice, sportive sau din domeniul show-bizului. Cititi povestea acestei afaceri de succes, aflata in pragul unei relansari pentru a tine pasul cu noile tendinte in materie de divertisment.
Cover Story
3

Lider in curatenie

Autor: SC ECOLAB
 
Compania Ecolab ofera solutii complete pentru curatenia si igienizarea unitatilor de cazare, de alimentatie publica si de divertisment. In portofoliul impresionant de clienti care beneficiaza de produsele si serviciile oferite de Ecolab, se numara si Clubul XXI, din incinta Complexului Melody din Mamaia.
Text publicitar
4

Mai curat, mai ecologic

Autor: Lucian Nicolescu
 
Pentru produsele de curatenie si igienizare pentru bucatariile profesionale, cuvintele cheie sunt: capacitatea de spalare si dozarea eficienta. Comerciantii de detergenti si solutii pentru clatire sunt pregatiti sa faca fata unor solicitari cat mai diverse, in functie de necesitatile pietei autohtone. In articol sunt surprinse produsele preferate de catre piata HoReCa din Romania, raportarea lor la problematica ecologica si solutiile speciale pentru zonele in care sursele de apa au dificultati de cantitate sau calitate.
Focus
5

Extinderea teritoriala a marcii

Autor: Av. Elena Grecu
 
Marca are rolul de a diferentia produsele sau serviciile unui comerciant de cele ale altui comerciant concurent. Titularul marcii are dreptul de a interzice tertilor folosirea marcii fara acordul lui, protejand astfel eforturile financiare depuse. Cititi in acest articol de legislatie si despre variantele de extindere pe teritoriul altor state a unei marci inregistrate in Romania: „calea nationala”, „sistemul Madrid” si optiunea „marcii comunitare”.
Legislatie
6

Rafinament audio-vizual

Autor: Lucian Nicolescu
 
Calitatea serviciilor in hoteluri, restaurante sau cluburi este evaluata si prin prisma instalatiilor sau echipamentelor audio-video. Furnizori importanti de produse si servicii din acest domeniu ne dau informatii referitoare la parametrii de calitate si functionare necesari, precum si la etapele in care se pot executa lucrari de instalare sau modernizare. Sunt abordate, de asemenea, teme precum marketingul muzical, intensitatea sunetului, pirateria si drepturile de autor.
Focus
7

MOOD MEDIA va recomanda: 5 sfaturi pentru o ambianta muzicala placuta in locatii HoReCa

Autor: SC MOOD MEDIA
 
Mood Media, companie specializata in marketing muzical, va ofera 5 sfaturi pentru a alege muzica potrivita pentru locatia dumneavoastra.
Text publicitar
8

Negocieri la masa verde ... de biliard

Autor: Lucian Nicolescu
 
Biliardul este „sportul rege” in locatiile HoReCa, dar exista perspective de dezvoltare si pentru alte zone de entertainment. Aflati in aceste pagini care este oferta actuala a producatorilor si furnizorilor, ce investitii sunt profitabile si care sunt riscurile demararii unei afaceri cu mese de biliard, darts, fotbal mecanic sau ping-pong.
Focus
9

A conduce inseamna a controla

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
Descoperiti ce inseamna controlul de gestiune – un ansamblu de tehnici menite sa masoare distanta aparuta in practica intre buget si realitate. Alegeti dintre ele tehnicile adecvate afacerii, in functie de personalitatea dumneavoastra, de colaboratorii pe care ii aveti. Trei dintre ele devin indispensabile oricarui profesionist care vrea sa atinga succesul in administrarea afacerii sale: fisa tehnica, tabloul de bord si contul de gestiune lunar.
Management alimentatie publica
10

Cu cartile pe masa...dar si pe scaun

Autor: Lucian Nicolescu
 
Aspect placut, ergonomie, rezistenta la uzura, pret competitiv – iata conditiile de baza pe care trebuie sa le respecte un mobilier adecvat, cu atat mai mult mesele si scaunele din hoteluri, restaurante, cafenele sau baruri. Dar trebuie sa tineti cont si de alte aspecte pe care cel mai bine le cunosc producatorii de mobilier specializati in acest domeniu si pe care le mentionam in cadrul acestui articol.
Focus
11

Investitii in ospitalitate

Autor: Lucian Nicolescu
 
Va prezentam 6 noi investitii in hotelarie, amplasate in  judetele Cluj, Bihor si Brasov.
Stiri
12

Noul Hotel Vega din Mamaia - un exemplu de reengineering in HoReCa

Autor: Arh. Sabin Ionescu
 
In vara acestui an a fost deschis pe litoral un nou hotel de 5 stele: hotelul Vega din Mamaia. El a fost construit pe structura unui imobil mai vechi, devenit faimos datorita filmului „Nea Marin, Miliardar”, turnat partial aici, si, cel mai important, este un foarte bun exemplu de „reengineering” in HoReCa, despre care aflati informatii in acest articol.
Arhitectura si amenajari
13

Concept Hotels si ADA....povesti de succes

Autor: SC CONCEPT HOTELS
 
Concept Hotels si partenerul sau german ADA Cosmetics stabilesc tendinte in cosmeticele hoteliere si trateaza individual si personal fiecare client ce doreste un parfum al sau, un design, un spirit aparte sau, de ce nu ?, o emotie...
Asa am procedat si pentru Hotelul Vega din Mamaia, caruia i-am furnizat cosmetice hoteliere personalizate, o dotare rafinata, descrisa in cadrul acestui articol.
Text publicitar
14

ARVO GROUP - profilul succesului

Autor: SC ARVO GROUP
 
ARVO GROUP este un ansamblu de firme private cu capital romanesc sau mixt, fondate si administrate de Dr. Ing. Adrian-Romeo Voinu. ARVO GROUP si-a adancit expertiza pe domeniul integrarii de sisteme pentru industria hoteliera, cu precadere in ultimii opt ani, cand s-au acumulat peste 3.000 de camere de oaspeti. Acestea beneficiaza de echipamentele si serviciile noastre IT&C, inclusiv de cele de continut. Cel mai nou intrat hotel in portofoliul nostru de referinte este Hotelul Vega din Mamaia.
Text publicitar
15

Calandrele: randament si gandire in perspectiva

Autor: Lucian Nicolescu
 
La alegerea echipamentelor pentru spalatorie, sfaturile specialistilor sunt obligatorii. Este si cazul calandrelor, care trebuie cumparate in functie de volumul de textile detinut, de dimensiunile acestora si de celelalte dotari ale spalatoriei. Expertii ne vorbesc aici despre asistenta tehnica, perioada de garantie, fiabilitate si, nu in ultimul rand, de preturile de achizitie si exploatare.
Focus
16

Trei scoli prestigioase pentru viitori manageri de hoteluri si restaurante

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
Institutele Vatel si Paul Bocuse din Lyon sau Scoala din Savignac (Dordogne) sunt repere in invatamantul care formeaza viitorii manageri din domeniul hotelariei si al restauratiei. O descriere sumara a sistemului lor de invatamant impune, inevitabil, o comparatie cu formarea deficitara si lipsa de entuziasm din Romania.
Resurse umane
17

Despre problemele strategice ale industriei ospitalitatii din Romania

Autor: Sorin Ionescu
 
Sorin Ionescu, Managing Partner al firmei Fivestar Hospitality Consulting & Management, trece in revista cele mai importante 3 probleme ale industriei ospitalitatii din Romania. El surprinde necesitatea investitiilor in infrastructura aviatica, rutiera, ferata si navala, a caror stare afecteaza puternic turismul autohton si considera ca in absenta acestora turismul de nisa este solutia Romaniei pentru urmatorii 10 ani. A doua mare problema care afecteaza turismul romanesc este agricultura, pentru care tot 10 ani considera ca este termenul la care lucrurile se vor indrepta. Agricultura afecteaza pretul alimentelor si al bauturilor si determina pretul necompetitiv al serviciilor turistice din Romania si, totodata, determina profitabilitate mica pentru investitori. A treia mare problema este cea a resurselor umane si pentru ca solutiile sunt tot pe termen mediu, rezolvarea pe termen scurt pe care o vede autorul este training-ul middle managementului, viitorii General Manageri competitivi ai turismului romanesc. 
Management hotelier
18

Stiri

Autor: Lucian Nicolescu
 
Am selectat pentru dumneavoastra cele mai importante evenimente care s-au desfasurat recent, la initiativa companiilor Ursus Breweries, Unilever Foodsolutions si Alexandrion Group. De asemenea, abordam aici tema programelor postuniversitare pentru managementul ospitalitatii si prezentam cele mai importante evenimente care se vor desfasura in cadrul targului Hogatec de la Düsseldorf.
Stiri
19

Recrutarea pentru sales in 7 pasi

Autor: Razvan Nicoara
 
Procesul de recrutare a personalului de vanzari are regulile lui, indiferent de domeniul pentru care se face recrutarea. In articol va sunt oferite 7 ponturi bune pentru un proces de recrutare eficient pentru departamentul de vanzari.
Resurse umane
20

Servirea mesei pe intuneric, o tendinta interesanta in gastronomia internationala

Autor: Chef David Becker
 
Servirea mesei pe intuneric este una dintre cele mai interesante tendinte ale gastronomiei internationale. Istoric, descriere, elemente pro si contra, le regasiti in acest articol, si, de ce nu ?, o idee de business.
Tendinte
21

„Guide Michelin, o institutie in serviciul bucatarilor

Autor: Patrick Pettenuzzo
 
In 1920, Andre Michelin a lansat un ghid care ii purta numele, destinat cu precadere automobilistilor interesati de rute turistice. In prezent, „Le Guide Rouge de Michelin” poate fi considerat cel mai faimos si mai vechi ghid gastronomic european, nelipsit de aprecieri, dar si de controverse. Restaurante din toata lumea primesc, in editiile frantuzesti sau internationale ale publicatiei, una, doua sau 3 macaroane pentru calitatea serviciilor oferite. Care sunt criteriile clasificarii? Aflati in acest articol.
Alimentatie publica
Prezentare revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
150 euro bonus pentru cititorii revistei HoRes - promotie AIR FRANCE KLM ROMANIA
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14