PROMOTII
Get Ready for SUMMER
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Proiect clasic hotel 5 stele, Bucuresti
Lista noutati Detalii
STIRI
Hotel Bicaz - Pirates Resort, Mamaia
Lista stiri Detalii
LOCATII
Shanghai
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

     Editorial

          Adaptati pietei pentru a ramane aceiasi
 
    A mai trecut un sezon estival si este timpul ca operatorii din marile orase sa se bucure de gura de oxigen venita din partea consumatorilor - se reiau in forta calatoriile de business, mesele de pranz in oras, organizarea de evenimente. Calatoriile de concediu au fost mai scurte in vara trecuta, turismul de weekend devenind moda de conjunctura (nefericita, putem spune) a acestui an. Pe cale de consecinta, restaurantele, terasele, barurile si cluburile din orase au functionat in parametri oarecum rezonabili, ceea ce a facut mai suportabila o perioada slaba in mod traditional. Dar hotelierii, intr-adevar, aveau nevoie de inceputul unui nou ciclu, iar intensificarea activitatii nu s-a lasat asteptata: gradul de ocupare a evoluat crescator de la primele semne de toamna, salile de conferinte au devenit tot mai cautate. Iata de ce venirea toamnei creeaza in HoReCa o oarecare stare de agitatie. Este sezonul in care se organizeaza targuri importante, in care se lanseaza noi produse. Va sfatuim sa participati - putini sunt la curent cu noutatile si cu adevaratele tendinte. Toamna este cel mai bun prilej de revigorare si pentru furnizori, care pana de curand au targetat statiunile de la munte si mare, nu intotdeauna cu mare succes, dat fiind consumul inca scazut. In sfarsit, este momentul in care scoatem pe piata un nou numar al Catalogului HoRes, convinsi de utilitatea lui imediata, de garantia informatiilor pe care vi le oferim pe aceasta cale.
    Daca, rasfoind catalogul, veti avea senzatia unui deja vu, va asiguram ca prima impresie poate fi inselatoare, sau cel putin ca ati observat doar o parte a adevarului. Intr-adevar, de o buna bucata de timp, numele celor care aleg sa se promoveze in publicatiile HoRea sunt cam aceleasi, iar motivul este unul destul de simplu: acestia au rezistat depresiei economice. Nu sunt singurii, desigur, dar ei au gasit resurse sa faca, alaturi de noi, un pas inainte. Un pas inainte fata de concurenta, fata de mersul general al lucrurilor. Acestia au inteles determinarea cu care Catalogul HoRes a urmarit sa se mentina pe zona de nisa aleasa, catre publicul tinta vizat: persoanele care iau decizii in zona achizitiilor. Contextul nu a fost unul tocmai roz: editura Concept Media Adv a evitat colaborarea cu companii angajate in activitati nerentabile (informatiile despre ei circula rapid) si a preferat sa ramana la suprafata, in zona vizibila si corecta a pietei. Criza a fost o noutate si pentru noi, in care nu am fost scutiti de experiente neplacute. A fost si este inca extrem de dificil sa rezisti luand decizia de a fi corect, dar aceasta este singura calea prin care va putem ajuta. Este modalitatea prin care va putem prezenta furnizori adaptati pietei, cu oferte diversificate si servicii suplimentare reale, nu doar trecute pe o lista care sa ia ochii. Prin urmare, va prezentam furnizori care sunt altfel de fiecare data, permitandu-ne si noua sa ramanem fideli ideii de evolutie catre mai bine.
    Asa cum v-am obisnuit, am inserat in catalog sfaturi si idei utile in dotarea oricarui tip de locatie: restaurant, bar, club, cafenea, hotel etc. Sunt informatii care, desi provin uneori de la furnizori, nu au tenta publicitara, ci se bazeaza pe experienta acestora, pe dorinta lor de a-si plasa produsele pe o piata cu adevarat specializata. Speram ca nota in care le veti parcurge va fi una de interes real si cu intentia de a le folosi. Suntem interesati, intr-adevar, de educarea pietei, dar nu ne ascundem dorinta de a va determina sa depasiti stadiul de acumulare a informatiilor si sa treceti la actiune: imbunatatiti-va procesele de productie si servire, conditiile de primire a oaspetilor. Altfel, nu prea vedem care ar fi rostul acestui catalog si nici cum ati putea atrage clienti. Citim peste tot despre cum unul si altul isi imbunatateste serviciile, dar n-a mai cumparat nimic de cativa ani in afara de consumabile. Sa fie posibil? Greu de crezut! Dumneavoastra ce credeti? 
   
Lucian Nicolescu

 

 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
150 euro bonus pentru cititorii revistei HoRes - promotie AIR FRANCE KLM ROMANIA
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14