PROMOTII
HoRes Conference 2021 si Conferinta Forever Young Magazine 2021
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Hotel 4 stele, Turnu Magurele, Teleorman
Lista noutati Detalii
STIRI
Nevralgia pudendala, o boala foarte rara ameliorata cu succes prin metode nemedicamentoase – in premiera la Centrul de Terapia Durerii Provita
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       Revista HoRes nr. 22
Locatiile prezentate in aceasta editie sunt, asa cum este firesc intr-un fel, de pe litoral. Sunt hoteluri faimoase, sau care vor deveni faimoase cu siguranta. Tot ce am vazut cand le-am vizitat este de cea mai buna calitate, o calitate verificata continuu de operatori si certificata de clienti, care le umplu camerele. Este meritul hotelierilor, pentru ca au stiut sa-si identifice clientela, sa vina in intampinarea ei cu produse si servicii diversificate, mizand pe acestea si nu doar pe ceea ce a dat natura. Ei insisi ne-au spus: cine crede in continuare ca plaja, valurile marii si soarele sunt suficiente pentru ca turistii sa mai vina pe litoral, se inseala amarnic. Nimic din toate acestea nu ii va determina sa treaca peste neajunsurile unor spatii de cazare, ale unitatilor de alimentatie publica lipsite de imaginatie sau uneori insalubre, chiar si pentru un weekend. Cei care vor sa isi petreaca un concediu, sa se rupa de rutina sau stresul cotidian, vor cauta ceva care sa-i protejeze de surprize neplacute, chiar daca locul respectiv este mai departe de casa.
Vor prefera sa piarda o zi de concediu pe drum si sa ajunga acolo unde hotelierii stiu sa le ofere niste servicii integrate. Sau, daca hotelierii nu ofera ei insisi aceste servicii, sa se asigure ca oaspetele le gaseste in imediata apropiere. Lucrurile bune in turism nu vin separat, unul cate unul, ci toate deodata, iata de ce nu este loc de orgolii si de actiune suta la suta individuala. Statiunea Mamaia, cu toate lipsurile ei, este printre putinele locuri din tara unde a inceput sa fie inteles acest deziderat. Daca si in alte locatii turistice romanesti ar fi abordate cu pragmatism problemele de bransa, poate ca ospitalitatea ar recupera la capitolul imagine si ar functiona coerent.
Revenind la hotelurile cu priza la public, am observat ca, dincolo de aspectul si confortul camerelor, operatorii actioneaza pe fiecare nisa care ar putea sa le aduca un minim grad de fidelizare. Totul este gandit in ansamblu si pe termen lung; nu incerci sa faci bani din inchirierea sezlongului daca oferindu-l in pretul camerei nu vei iesi in pierdere. Daca ai restaurant, atunci da-i o identitate, un concept, fa-l vizibil. Altfel, blochezi niste angajati, la bucatarie si in sala de mese, in asteptarea unui client care isi doreste o experienta placuta pentru fiecare ora a zilei si care va migra astfel catre restaurantele si terasele din apropiere. Nu este un secret ca restaurantele de hotel trec printr-o perioada proasta, in care trebuie sa se reinventeze pentru a rezista. Un articol din editia de fata trateaza in detaliu acest subiect si propune cateva solutii care nu sunt simple. Trebuie remarcat totusi ca notiunea de gastronomie incepe sa capete consistenta in restaurantele romanesti, chiar daca numai in cateva dintre ele.
O alta problematica, cea a resurselor umane deseori neloiale si nemotivate, isi gaseste locul de asemenea in paginile urmatoare, atat in studiile de caz, pentru locatiile prezentate, cat si ca abordare juridica in cadrul rubricii noastre legislative. Veti mai putea citi despre noutatile furnizorilor pe partea de cosmetice, uscatoare profesionale de rufe, mese si scaune, despre responsabilitatile unui sef de sala si multe altele. Sunt subiecte care stim ca va intereseaza, cu si despre oameni care dau tonul in industrie, care fac din ospitalitate o profesiune de credinta. Pentru ca, de fapt, prin ei se scrie aceasta revista.
 
Lucian Nicolescu
Articole revista Inscrie-te sa primesti GRATUIT revista HoRes Inscrie-te pentru PUBLICITATE in revista HoRes
 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
Proiect pensiune P+1E, cu 7 camere
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14