PROMOTII
Lenjerie de pat pentru hotel, la preturi fara concurenta!
Lista promotii Detalii
NOUTATI
Mobilier PARLA - Proiect camera hotel 4 stele, Bucuresti
Lista noutati Detalii
STIRI
Excelenta si atentie deosebita pentru detalii
Lista stiri Detalii
LOCATII
Hotel Wels
Lista locatii Detalii
Licitatii on-line GRATUIT Cerere de oferta Recomanda unui prieten
Ghid licitatii on-line Linkuri rapide
Referinte Presa
Cautare avansata dupa :
sau Toate firmele

       NOU INTRATI IN HoRes Lista nou intrati  
 
SAB NET / CAHM - cosmetica hoteliera cu textura naturala si prezenta europeana
 
El, foarte creativ, implicat, ambitios si orientat catre succes in tot ceea ce intreprinde. Pune pret atat pe capitalul uman (angajati), cat si pe factorul clienti, pe care ii fidelizeaza prin diverse proiecte (organizarea de conferinte nationale si internationale, diferite traininguri pentru produse / workshopuri, sesiuni de promovare a produselor etc.).
Ea, ambitioasa si competitiva. Ii place sa fie inconjurata de oameni veseli si orientati spre rezultate. Crede in puterea cuvantului si in reusita bazata pe motivatie si pe lucrul de calitate, sustinut.
Amandurora le place sa calatoreasca si pun pret pe timpul petrecut in familie. Ei sunt familia Severin Andrei si Iulia Buzila-Stancu, iar SAB NET / CAHM este afacerea lor de familie, care le defineste foarte bune personalitatea si crezurile.
El este administratorul firmei, ea se ocupa de export si amandoi sunt ghidati de dorinta de a demonstra ca si Romania poate oferi produse de calitate.  
 
Sunt producatori de cosmetice hoteliere, sapun solid, sampon, gel dus, accesorii pe care le ambaleaza in toate modurile posibile cerute de piata horeca, de zona travel, dar intra putin si in segmentul de retail.
 
 
Rev. HoRes: Severin, cand ai pornit afacerea si ce planuri de viitor ai in ceea ce o priveste?
Severin: Recunosc, am fost influentat de lucrurile pe care le-am vazut in copilarie, mama fiind chimista la Dero Lever, astfel ca la 4-5 ani ma jucam cu hartie de PH. Am intrat in domeniul hotelier in 2008 iar din 2009 producem cosmetice hoteliere. Am realizat ca poate fi un domeniu in care sa putem excela si de aceea ne-am focusat pe acest segment. Intentiilor noastre sunt sa ne mentinem prima pozitie pe care o ocupam pe piata din Romania dar adevaratele ambitii sunt sa devenim lideri in spatiul economic comunitar in segmentul nostru.
 
Rev. HoRes: Ai deschis o fabrica de cosmetice hoteliere. De ce ai facut aceasta investitie si ce piete targetezi cu ea?
Severin: Am intrat in acest segment de piata cu o suma de 3.800 de dolari, neurmarind profitul imediat, ci dorindu-mi doar sa imbunatatesc permanent calitatea produselor. Vazand ca a crescut cererea, am ajuns sa ma despart de alte bunuri proprietati pentru a putea sustine acest business. Am reusit sa absorbim si fonduri europene pentru a creste competitivitatea si nivelul echipamentelor, astfel ca acum dispunem probabil de cea mai moderna fabrica de cosmetice hoteliere din estul Europei. Am crescut sanatos, pas cu pas, fiind permanent foarte atenti la cheltuieli.  
 
Rev. HoRes: Care sunt cerintele pietei interne in ceea ce priveste cosmeticele hoteliere?
Severin: Ma bucur sa observ faptul ca piata interna a inceput sa fie mai exigenta din punctul de vedere al calitatii, al sigurantei consumatorului si ma refer aici la cerintele lor de avea alaturat cosmeticelor certificarea CPNP. Am dezvoltat produsele de top pentru piata externa dar observ ca piata interna este din ce in ce mai deschisa catre astfel de cosmetice.
 
Rev. HoRes: Iulia, spune-ne te rog care sunt trendurile internationale in domeniu?
Iulia: Trendurile internationale din domeniul in care activam sunt directionate catre curentul eco-aware, bio-oriented, cruelty-free products, vegan-friendly, atat de des intalnit in mai toate aspectele vietii. Oamenii incearca sa isi indrepte atentia cat mai mult catre mancare eco, bautura eco, cat mai sanatoase si lipsite de aditivi iar acest lucru nu exclude cosmeticele de larg consum, cat si pe cele nisate, hoteliere. Noi ne mandrim cu folosirea de materiale reciclate si reciclabile, care sa nu afecteze sau sa minimizeze cat se poate de mult impactul factorului uman asupra mediului, lichide eco-friendly care sa protejeze si sa hidrateze tenul clientilor nostri si sa le ofere o stare de bine prin folosire.
Prin gamele dezvoltate de noi, CAHM isi aduce aportul asupra acestui curent avand o serie de initiative de prima nisa: pentru linia de accesorii “Omnia” am propulsat folosirea unei hartii speciale, facuta dintr-un material 100 % reciclat si reciclabil, biodegradabil – vorbim aici despre o hartie impermeabila, realizata din 100 % pudra de piatra, nemaintalnita nicaieri pe piata de profil. Asadar, nu am folosit hartia realizata din taierea copacilor, ci am utilizat un material inovator, din pudra de piatra, pentru a contribui la buna si fireasca ciclicitate a naturii.
Liinile noastre de cosmetica hoteliera respecta intocmai aceste trenduri. Linia de cosmetica hoteliera “Botanika” este un best seller si este orientata catre mediul inconjurator prin elemente continute - am folosit aici etichete kraft, ambalajul la accesorii se remarca printr-o formula de carton reciclat, lichidele sunt eco-aware, cat mai apropiate de natural (polyquaternium 7 si coco-glucoside, ingrediente 100 % naturale), sticlele sunt reciclabile, iar accesoriile partial (40 %) biodegradabile (periuta de dinti, casca de dus, pieptanele). “Omnia” este o gama de  succes eco-aware lansata la Paris la Equip Hotel 2016 (targul de anvergura din Europa in ceea ce priveste cosmetica hoteliera). “I am You” este cea mai noua linie de cosmetica hoteliera si toate acestea sunt linii eco-aware, cum spuneam, orientate catre protejarea si conservarea mediului inconjurator, aducand diverse beneficii reale, naturale, asupra tenului consumatorului. Folosim vitamine in lichidele noastre (lichidele premium sunt imbunatatite cu extract natural de catina, bogat in vitamina A si vitamina E, extrem de hranitoare pentru piele si par), ceea ce aduce un plus de valoare produselor noastre si le face distinctive, deosebite, remarcabile pe piata de profil.
Ingredientele continute de aceste linii sunt orientate catre natura, avand in minte confortul si bunastarea fizica si mentala a clientului (crearea experientei hoteliere “genuine”, premium, de care va vorbeam anterior). Suntem foarte atenti la detalii, putem suflet si pasiune in tot ceea ce facem si credem ca aceste mici lucruri fac diferenta in alegerile clientilor.
 
 
Rev. HoRes: Sa enumeram va rog toate liniile voastre de cosmetice hoteliere.
Iulia: Sigur ca da! Acestea sunt: Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I Am You, The Black Tie, Fruitylicious, Aroma, Cocosense, Sapun De-Ala Bun.
 
Rev. HoRes: Mentionati va rog o parte din portofoliul vostru de clienti.
Iulia: Produsele noastre sunt certificate la nivel european si respecta legislatia in vigoare, asadar sunt folosite cu incredere de catre publicul carora se adreseaza. Ne concentram pe intelegerea nevoilor clientilor nostri si ne propunem constant sa le depasim asteptarile si sa le oferim un plus de valoare in fata competitiei.
Ne dezvoltam in cadrul unei echipe tinere, bine formate si specializate, inconjurati fiind de profesionisti si oameni cu cunostinte solide de customer care si customer service, managementul productiei, management operational, cercetare stiintifica / chimica pentru dezvoltarea de noi produse si imbunatatirea constanta a retetelor actuale, avand in minte clientul la orice pas.
Exportam cosmeticele hoteliere marca CAHM Europe in peste 24 tari europene precum Norvegia, Suedia, Marea Britanie, Franta, Germania, Polonia, Italia, Olanda, Ungaria, Bulgaria, Grecia etc.
Pe partea de extern, putem mentiona clienti cu un potential imens pe partea de cosmetica hoteliere: Bunzl, First Hotels – top 3 lant de hoteluri din Norvegia, Air France, Airbnb, Best Western, Hotels & Preference, Hotels du Louvre, HCP Taylor of London, Metro Group.
Pe piata interna, unde suntem lideri de piata, amintim, de pilda: Amphora Hotel din Vama Veche, Best Western, Hilton, Farmaciile Help Net, Phoenicia Hotels, Farmaciile Richter, Herbagen, Maxifarma, Rina Hotel Sinaia, Ramada Hotels, Casa Regala a Printului Charles din Transilvania (Viscri), Touch antibacterial soaps (retail-sapun solid).
 
Rev. HoRes: Care sunt principalele voastre avantaje competitive?
Severin: As spune ca dupa 10 ani de munca asidua ne putem mandri cu o calitate de top si reusim sa fim in continuare cu picioarele pe pamant. La nivelul actual de cunostinte pe care il detin despre piata globala din acest domeniu as afirma chiar ca suntem in top 3 mondial din punctul de vedere al raportului calitate / pret. Sunt foarte multi oameni cu care am interactionat in decursul anilor sau cu care lucram in continuare si as dori sa le multumesc foarte mult pentru ca ne-au sprijinit aceasta idee nebuneasca, cum parea initial.
Spun acest lucru in fiecare prezentare si o voi face in continuare: scopul nostru este de a extinde experienta hoteliera si nicidecum de a oferi doar produse. Gama de produse actuala, extinsa, ma face sa fiu mandru cand observ din ce in ce mai multi hotelieri de top, care isi regasesc conceptul propriului hotel intr-unul dintre brandurile noastre.
 
Rev. HoRes: Sa le lasam cititorilor si datele voastre de contact.
Severin: Cum sa nu? Cu drag!
Pentru piata interna: 0244 544 776, 0730 999 900,
office@hotelmagazin.ro, www.hotelmagazin.ro.
Pentru export: +40 751 063 623,
sales@cahm.eu, www.cahm.eu.
Fabrica si birourile noastre sunt in Parcul Industrial Brazi, Str. Piatra Craiului, nr. 13, localitate Negoiesti, judet Prahova, Romania. 
   



 

Print

BACK

 

REVISTA HoRes, supliment informativ al catalogului HoRes
Revista HoRes nr. 32
Arhiva revista Nr. curent
NOU INTRATI IN HoRes
SAB NET / CAHM - cosmetica hoteliera cu textura naturala si prezenta europeana
Lista nou intrati Detalii



 
Inscriere
BACK TO HOME | PREZENTARE CATALOG | PREZENTARE CD | OFERTANTI PRODUSE SI SERVICII | EDITORIAL | CONTACT
Licitatii on-line GRATUIT | Ghid licitatii On-line | Cerere de oferta | Linkuri rapide | Recomanda unui prieten | Referinte
Promotii | Noutati | Stiri | Locatii | Revista HoRes | Nou intrati in HoRes | Guest book | Presa


Hores Catalog pentru managerii din unitatile de cazare, alimentatie publica si agrement. Baza de date cu furnizori si produse - Editia 14